کاهش قیمت لایت کوین در پی انتشار جعلی بودن خبر همکاری با والمارت

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

به تازگی خبری منتشر شده بود که والمارت، بزرگ‌ترین خوار و بار فروشی دنیا، قصد دارد از 9 مهر ماه، لایت کوین را به عنوان ارز مبادله‌ای پذیرش کند. با این اقدام، افرادی که لایت کوین در اختیار داشتند، می‌توانستند به راحتی از والمارت خریدهایی انجام دهند. اما چند ساعت پیش خبری منتشر شد که خبر همکاری والمارت با لایت کوین را جعلی نشان می‌دهد. با انتشار این خبر، شاهد کاهش قیمت لایت کوین بودیم. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را خدمتتان اعلام کنیم.

کاهش قیمت لایت کوین

Litecoin سقوط می‌کند، زیرا همکاری این رمزارز قدیمی با  Walmart جعلی بود. این تیتری است که بدون شک در همه خبرگزاری‌ها در حال زده شدن است. در پی بیانیه‌ای که توسط مطبوعات منتشر شده بود، Walmart بزرگترین خوار بار فروش جهان، پذیرش لایت کوین را در همه فروشگاه های تجارت الکترونیک خود از اول اکتبر (9 مهر) آغاز می‌کند.

کاهش قیمت لایت کوین

اما به تازگی خبری به بیرون درز کرده است که این همکاری را جعلی دانسته. این خبر توسط حساب رسمی توییتر Litecoin منتشر شده و توسط بسیاری از رسانه‌ها از جمله رویترز پوشش داده شد.

احتمال می‌رود خبر منتشر شده مبنی بر همکاری Walmart با Litecoin، توسط یک حساب توئیتری با نام رسمی کمپانی Walmart منتشر شده باشد.

انتشار خبر همکاری Litecoin با بزرگ‌ترین خوار و بار فروشی دنیا، موجب شده بود که ارزش این ارز دیجیتال، 30 درصد جهش داشته باشد. اما با انتشار اخباری مبنی بر دروغین بودن همکاری لایت کوین و والمارت، شاهد کاهش قیمت لایت کوین بودیم.

چارلی لی (Charlie Lee)، خالق لایتکوین (Litecoin) به وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) گفته که: مدیر رسانه‌های بنیاد Litecoin فکر کرده است که اخبار مربوط به پذیرش این آلت کوین توسط والمارت (Walmart) واقعی است و این توئیت را زده است.

چارلی لی در ادامه افزود:

“دوباره توئیت کردن آن اشتباه بود. ما آن را به سرعت حذف کردیم. اما آسیب وارد شده است.”

این سازمان غیر انتفاعی همچنین تصریح کرده است که با والمارت مشارکت نکرده است. با این احتساب به نظر می‌رسد ارزش لایت کوین به شدت کاهش خواهد داشت.

بیتستان را همراهی کنید تا اگر خبری در این باره منتشر شد، اولین نفری باشید که از آن اطلاع پیدا می‌کنید.

منبع خبر: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.