خبر خوب برای دارندگان بیت‌کوین کش (BCH): قیمت این رمزارز 15 درصد رشد کرد!

رشد 15 درصدی قیمت BCH
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با رشد قیمت بیت‌کوین در اوایل صبح امروز، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار روند صعودی به خود گرفته و توانستند رشدهای دو رقمی ثبت کنند. یکی از این آلت‌کوین‌ها بیت‌کوین کش بود که در 24 ساعت گذشته موفق شده 15 درصد رشد کند. به گفته‌ی فعالان بازار با رشد 15 درصدی قیمت BCH این ارز دیجیتال توانست به بالاترین سطح خود از اواسط ژوئن دست یابد.

رشد 15 درصدی قیمت BCH

قیمت بیت‌کوین کش (BCH) در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح خود از اواسط ژوئن رسیده است. این رشد همزمان با افزایش 3 درصدی قیمت بیت‌کوین رخ داده. در حال حاضر، BCH با قیمتی حدود 448.56 دلار معامله می‌شود.

با وجود این رشد قیمت، فشار فروش بیت‌کوین کش به دلیل فروش احتمالی Mt. Gox همچنان بالا است.

در کنفرانس بیت‌کوین 2024، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نظرات مهمی درباره بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بیان کرد. این موضوع باعث خوش‌بینی در بازار ارزهای دیجیتال شد. ترامپ گفت که ایالات متحده را به خانه ارزهای دیجیتال تبدیل و یک صندوق بیت‌کوین برای کشور ایجاد خواهد کرد.

با بیان این موضوع، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین کش روند صعودی آغاز کردند. در حال حاضر، هیچ ترسی از ممنوعیت ارزهای دیجیتال توسط دولت آمریکا وجود ندارد.

قیمت بیت‌کوین کش از 400 دلار عبور کرده و اکنون در تلاش برای رسیدن به سطح مقاومت خود است. اگر از این سطح عبور کند، می‌تواند بالاترین رکورد سالانه را ثبت نماید.

منبع: optimisus

بیت کوین‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.