افزایش ۱۷ درصدی سهام PayPal پس از پشتیبانی از بیت کوین

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۳۹۹

 بر اساس گزارش کوین‌تلگراف، سهام پلتفرمِ پرداخت آنلاین PayPal، روز دوشنبه رکورد زد و نسبت به بازار سهام Nasdaq و بازار سهام کشور آمریکا عملکرد عالی‌ای داشته است. گفتنی است که پی‌پال در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) پشتیبانی خود از معاملات کریپتوکارنسی‌ها را برای کاربران آمریکایی آغاز کرد. ارزش سهام Nasdaq از ۱۲ نوامبر حدود ۶/۵ ٪ و شاخص سهام S&P 500 نیز در این مدت ۳/۵ افزایش یافته است.

بیت کوین

اگرچه می‌توان گفت که پذیرش رمزارزها توسط PayPal، تنها محرک عملکرد بی‌نظیر آن نیست، بلکه این پلتفرم به خودی خود از موقعیت خوبی برخوردار است که می‌تواند از رشد روزافزون دارایی‌های دیجیتال استفاده کند. برخی از تحلیل‌گران معتقدند که افزایش قیمت بیت کوین نیز می‌تواند بر عملکرد PayPal تاثیر مثبتی داشته باشد. 

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهند این پلتفرم پرداخت می‌تواند بر قیمت بیت کوین تاثیر مثبت بگذارد. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده شرکت PayPal حدود ۷۰ درصد از بیت کوین‌های تازه استخراج شده را به تصرف خود در می‌آورد.

 

همچنین طی یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۹ که بین ۵۰۰۰ نفر اجرا شد، مشخص شد که حدود ۶/۲ ٪ از آمریکایی‌های بالای ۱۸ سال دارای بیت کوین هستند و ۷/۳ ٪ دیگر نیز قصد خرید BTC را دارند.

در صورتی‌که این آمار و ارقام درست باشند می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال می‌توانند تاثیر مثبتی در تجارت و رونق PayPal داشته باشند؛ به عنوان مثال اپلیکیشن آمریکایی Square’s Cash App، از زمان فعال کردن امکان خرید بیت کوین در پلتفرم خود، افزایش درآمد قابل توجهی داشته است؛ در واقع ، تقریباً ۸۰ ٪ از درآمد فصل سوم Cash App توسط هزینه تراکنش‌های دریافتی از خریداران بیت کوین حاصل شده است.

سهام PayPal Holdings نیز از ۱۲ نوامبر که پی‌پال پلتفرمِ معامله‌ی کریپتوکارنسی خود را برای کاربران آمریکایی راه‌اندازی کرد، ۱۷ درصد افزایش یافت. بر اساس گزارش‌ها پی‌پال قصد دارد خدمات کریپتوکارنسی جهانی خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کند. 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.