افزایش ۴۲ درصدی هش‌ ریت بیت‌ کوین در ۲ روز

هش ریت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۳۹۹

بر اساس گزارش کوین‌تلگراف هش ریت (هش پاور) شبکه بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته است. اگر قدرت استخراج در این شبکه همچنان بالا باقی بماند، ممکن است به زودی شاهد افزایش سختی شبکه بیت کوین باشیم.

همچنین بر اساس گزارش Coinwarz، میزان هش ریت بیت کوین پس از رسیدن به ۱۶۰ اگزا هش بر ثانیه (EX/s)، در حال حاضر ۱۵۷/۵ (EX/s) است. 

بیت کوین

این افزایش، به دنبال کاهش شدید هش‌پاور در اواخر ماه اکتبر (مهر) رخ داده، که بسیاری از تحلیل‌گران این اتفاق را به این موضوع نسبت دادند که ماینرهای استخرهای استخراج سیچوان چین، پس از به پایان رسیدن فصول بارانی و کمبود انرژی آبی برای تامین برق، دستگاه‌های خود را خاموش کرده و دیگر به استخراج این رمزارز نمی‌پرداختند.

سیچوان (Sichuan) یکی از چندین استخرهای استخراج بزرگ جهان می‌باشد که در کشور چین واقع شده است.

به نظر می‌رسد فراوانی آب برای تامین انرژی برق در فصول مرطوب و بارانی عاملی بوده است که ۸۰ درصد از ماینرها را به خود جلب کرده است. کوین‌بیس تخمین زد که در ماه دسامبر ۵۴ درصد از فعالیت‌های ماینینگ جهان در سیچوان چین انجام می‌شده است.

به گزارش یکی از تحلیل‌گران افزایش ناگهانی هش‌پاور بیت کوین به می‌تواند به دلیل به پایان رسیدن مهاجرت ماینرهای شهر سیچوان به سایر مناطق از جمله کشور مغولستان باشد؛ با به پایان رسیدن مهاجرت آن‌ها، ماینرهای زیادی در شبکه به استخراج این رمزارز پرداخته‌اند که منجر به افزایش قدرت استخراج در شبکه بیتکوین شده‌اند.

این افزایش ناگهانی افزایش فعالیت ماینرها را نشان می‌دهد که ممکن است به دنبال آن سختی شبکه نیز افزایش یابد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.