وایرال شدن بیت کوین در آمریکا و کانادا پس از افزایش قیمت ۱۵ درصدی آن

افزایش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مرداد ۱۳۹۹

دیروز (۲ شنبه، ۶ مرداد ) روز عجیبی برای بیت کوین بود زیرا قیمت آن در طول ۲۴ ساعت، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت؛ و این رمزارز توانست نظر سرمایه‌گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کند.

از طرفی این افزایش قیمت بیت کوین مقاومت خریداران در برابر خریدِ این رمزارز را شکست.

با افزایشِ قیمتِ این کریپتو، بیت کوین به صورت کلی در توییتر و به خصوص در کشورهای کانادا و آمریکا به سرعت وایرال شد.

مایکل گلدشتاین (Michael Goldstein)، یکی از مفسران و طرفداران برجسته بیت کوین، در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۶ مرداد) تصویر زیر را به اشتراک گذاشت و نشان داد که هشتکِ بیت کوین (Bitcoin#) در ۲۴ ساعت روند صعودی داشته و در ایالات متحده، ۶۱۰۰۰ بار توییت شده است.

افزایش قیمت بیت کوین

در کانادا نیز این روند صعودی مشاهده شده است و بیت کوین دومین ترند محبوب در توییتر بوده است.

گزارش‌های متعدد از دیگر اعضای جامعه بیت کوین و کریپتو در سراسر جهان، از جمله استرالیا و انگلستان، تأیید کرده‌اند که در حال حاضر ارز دیجیتال تبدیل به یک ترند جهانی شده است.

پس از وایرال شدن بیت کوین در توییتر، ارزهای دیجیتال نیز مورد توجه کاربران گوگل قرار گرفته‌اند. تحلیل‌های انجام شده توسط Google Trends نشان می‌دهد که جست‌وجوی کلمه «بیت کوین» و یا هر اصطلاح دیگری مربوط به رمزارزها به بیشترین مقدار هفته‌ای و ماهانه خود رسیده است.

از طرفی ترند شدن بیت کوین در توییتر، پوشش دادن آن توسط رسانه‌های اصلی دیگر را نیز به همراه داشته است. روزنامه‌های مالی مانند Fortune ،Bloomberg ،MarketWatch ،CNBC و Kitco طی ۲۴ ساعت گذشته به شدت از این رمز ارز صحبت کرده‌اند. با این وجود درست مانند اتفاقی که در بازار گاوی ۲۰۱۷ و بازار خرسی ۲۰۱۸ افتاد، هنوز در تلویزیون از این رمزارز حرفی زده نشده است.

پس از افزایش قیمت بیت کوین سرمایه‌گذاران بزرگ، تحلیل‌گران و شرکت‌های زیادی توجهشان به این رمزارز جلب شده و بار دیگر بحث‌ها راجع به ارزهای دیجیتال بالا گرفت. همچنین لین الدن (Lyn Alden) تحلیلگر کلان، رائول پاول (Raoul Pal) مدیرعامل شرکت واقعیت مجازی و تریدر برجسته‌ای مانند مانچینی (Adam Mancini) اخیراً درباره BTC بحث کرده اند.

به گزارش NewsBTC، تحلیلگران Citibank، غول بانکی جهان، پیش از این یادداشتی منتشر کرده‌ بودند و پیش‌بینی کردند که قیمت بیت کوین تا ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش می‌باید و سپس در ۱۲,۰۰۰ دلار ثابت خواهد ماند.

ارز دیجیتال در ایران

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.