شبکه لایتنینگ بیت کوین در اپلیکیشن Cash فعال شد

فعال شدن شبکه لایتنینگ بیت کوین در اپلیکیشن Cash
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: فعال شدن شبکه لایتنینگ بیت کوین در اپلیکیشن Cash جدیدترین خبری بود که امروز از این سرویس پرداختی منتشر شد. این سرویس بیان کرد که کاربران مستقر در نیویورک نمی‌توانند از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین استفاده کنند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

فعال شدن شبکه لایتنینگ بیت کوین در اپلیکیشن Cash

براساس گزارشات اخیر، سرویس پرداخت موبایل Cash app بیان کرده که کاربران اکنون می‌توانند از شبکه لایتنینگ برای انتقالات بیت‌کوین استفاده کنند. با این ویژگی کاربران می‌توانند بیت‌کوین‌های خود را به هر کیف پولی انتقال دهند.

شبکه لایتنینگ اکنون در اپلیکیشن Cash فعال است.

فعال شدن شبکه لایتنینگ بیت کوین در اپلیکیشن Cash

چند هفته پیش، سازندگان این اپلیکیشن اعلام کردند که شبکه لایتنینگ بیت‌کوین فعال شده است. اکنون کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

برای استفاده از لایتنینگ در اپلیکیشن، کاربران باید یک Lighting QR را با استفاده از دوربین خود اسکن کرده و جزئیات پرداخت را تایید کنند.

شبکه لایتنینگ که LN هم نامیده می‌شود، یک راه‌حل لایه ۲ است که مقیاس‌پذیری را برای بیت‌کوین ایجاد می‌کند. این شبکه با ایجاد یک شبکه دیگر بار روی بلاک‌چین بیت‌کوین را کاهش می‌دهد.

برخی از کاربران  نمی‌توانند از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین استفاده کنند؛ زیرا چند هفته گذشته سازندگان اعلام کرده بودند که این ویژگی جز نیویورک در همه جای ایالات متحده فعال خواهد بود.

Cash App در توییتر نوشت که کاربران مستقر در نیویورک نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

یکی از کاربران توییتر در پاسخ به این توییت بیان کرد که کاربران مستقر در نیویورک واجد شرایط بوده و در صورت فعال شدن شبکه برای کاربران نیویورکی، می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاربر دیگر با انتشار یک توییت، از این کاربر حمایت کرد.

فعال شدن شبکه لایتنینگ بیت کوین

Cash App سرویسی است که توسط Block Inc توسعه یافته و اداره می‌شود.

منبع خبر: Cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.