پیش‌بینی قیمت آلگوراند تا سال ۲۰۲۲

تحلیل قیمت آلگوراند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ شهریور ۱۴۰۰

رمزارز آلگوراند (Algorand) یکی از ارزهایی است که تحلیل‌گران بازار رمزارزها به آن خوش‌بین هستند. آلگوراند در مسیر صعودی قرار دارد و ممکن است رکوردهای قیمتی تازه‌ای را در روزهای آینده از آن خود کند. گفته می‌شود آلگوراند با نزدیک شدن به محدوده قیمتی ۲ دلار، پتانسیل رشد سریع را دارد. تحلیل‌گران سایت کوین‌دو (coindoo)، با استفاده از برخی ابزارهای پیش‌بینی که از هوش‌مصنوعی قدرت گرفته‌اند،‌ توانسته‌اند قیمت رمزارز آلگوراند که با نماد ALGO شناخته می‌شود را در بازه زمانی یک ساله پیش‌بینی کنند. در این مقاله قصد داریم این پیش‌بینی را با شما خواننده محترم به‌ اشتراک بگذاریم.

 

با شروع ماه آگوست (۱۰ مرداد)، آلگوراند که با نماد ALGO شناخته می‌شود، با سرعت زیاد رشد کرد. رالی قیمتی این رمزارز تا پایان مرداد ماه ادامه داشت. همزمان با افزایش قیمت بیت‌ کوین و اتریوم، آلگوراند نیز صعود قیمت را تجربه کرد. پس از آن زمان، بازار به راه خود ادامه داد و آلگو همچنان در مسیر افزایش قیمت قدم بر می‌داشت.پیش‌بینی می‌شود قیمت آلگوراند از ۱/۰ دلار به ۱/۲۵ دلا و سپس ۱/۲۳ دلار برسد. محدوده قیمتی ۱/۲۳ دلار، سکوی پرتابی برای دستیابی آلگوراند به بالاترین قیمت خود در تمام‌هاست.

نمودار قیمت آلگوراند

در صورتی که آلگوراند بتواند مقاومت‌ها را بشکند و به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها برسد، احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد. تحلیل‌گران حوزه رمزارزها پیش‌بینی کرده‌اند که با افزایش قیمت آلگوراند، تعداد سرمایه‌گذارانی که به هولد این رمزارز مشغول هستند، افزایش می‌یابد. 

در حال حاضر شاخص مقاومت نسبی آلگوراند ۵۱/۷۷ است و به عقیده تحلیل‌گران  برای بازار گاوی، این میزان باید به ۶۵ برسد. با توجه به نمودارهای قیمت آلگوراند می‌توان نتیجه گرفت که این رمزارز در مسیر صعودی قرار دارد و رشدی آهسته و پیوسته را ادامه می‌دهد.

براساس شاخص‌های تحلیل فاندامنتال، آلگوراند در موقعیت خوبی قرار دارد و احتمال رشد سریع آن در روزهای آتی وجود دارد.

پیش‌بینی قیمت آلگوراند

تحلیل تکنیکال ALGO

 

براساس نمودارهای قیمتی، به وضوح مشخص است که میان عملکرد بیت‌کوین و آلگوراند همبستگی مثبتی وجود دارد. این دو رمزارز در یک مسیر گام برمی‌دارند و قیمت بیت‌کوین بر روی قیمت آلگوراند تاثیرگذار خواهد بود. با افزایش قیمت بیت‌کوین، قیمت ALGO نیز به سطوح مقاومت ۱/۲۵ دلار نزدیک شد و مقاومت‌های جدیدی در این رمزارز به وجود آمد. بازار این رمزارز به دلیل قیمت پایین همچنان محبوب است و پیش‌بینی می‌شود به زودی رکورد تازه‌ای در قیمت این رمزارز ثبت شود.

طبق برنامه‌های متعدد پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال،‌ قیمت‌ آلگوراند تا پایان سال ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) به ۱/۹ دلار می‌رسد.

براساس تحلیل سایت تریدینگ بیست (TradingBeast)، قیمت آلگو تا آذر۱۴۰۰ از کانال قیمتی ۱/۹ دلار گذشته و حتی می‌تواند از مقاومت ۲ دلاری عبور کند.

پلتفرم Gov.Capital، قیمت آلگوراند را تا دی ماه ۲/۴ دلار و تا پنج سال آینده ۱۲ دلار پیش‌بینی کرده است. مقاومت ۲ دلار برای آلگوراند از اهمیت زیادی برخوردار است و با شکست آن، مسیر رشد ALGO تعیین می‌شود.

دیگر پلتفرم‌های پشتیبانی شده از هوش‌مصنوعی نیز قیمت آلگوراند را با توجه به داده‌های موجود سنجیده‌اند. تمام این پلتفرم‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) قیمت آلگوراند از ۲ دلار بگذرد.

این رمزارز در زمان نوشتن این تحلیل با ۳/۵۸٪ کاهش قیمت در بازه زمانی یک روزه با قیمت ۱/۰۲ دلار معامله می‌شود. با وجود بازار قرمز این رمزارز، تحلیل‌گران نسبت به رشد آن در بلند مدت امیدوارند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.