همه چیز در مورد نسخه جدید بیتستان!

آموزش خرید از بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پشتیبانی از ۳۰۰ ارز دیجیتال معتبر در نسخه جدید بیتستان

تقریبا تمامی رمزارزهای پشتیبانی‌شده در صرافی‌های معتبر دنیا، از این پس در بیتستان قابل معامله هستند. رمزارزهای لیست شده در صرافی‌های برتر جهان را در نسخه جدید بیتستان، نگهداری، ارسال و دریافت کنید!

خرید از بایننس

کیف پول اختصاصی رمزارزی، برای مشتریان بیتستان

تمام ارزهای لیست شده روی وبسایت، در چندین شبکه و بستر معامله، در آدرس‌های اختصاصی برای کاربران بیتستان قابل معامله شدند. از این پس، شما می‌توانید حساب خود در بیتستان را علاوه بر ریال، با تتر هم شارژ کنید.

با حساب بانکی و ریال، یا USDT و تتر، همین حالا هر ارزی که می‌خوای رو در بیتستان خرید و فروش کن!

ثبت‌نام در بیتستان

تراکنش‌های سریع‌تر؛ کارمزد پایین‌تر و رقابتی!

با فعال‌شدن امکان ذخیره‌سازی رمزارز در کیف پول کاربران بیتستان، تراکنش‌های شما با سرعت بیشتر و در آدرس‌هایی با اعتبار زمانی نامحدود در دسترس خواهد بود. همچنین، امکان معامله ارزهای دیجیتال مختلف با تتر، به پرداخت کارمزدهای به مراتب پایین‌تری حین انجام تراکنش‌های رمزارزی برای شما منجر شده است.

تبدیل کریپتو به تتر | فروش ارز با تتر

در نسخه جدید بیتستان، شما می‌توانید بدون نیاز به تبدیل تتر به ریال و متحمل شدن کارمزد معامله، به ازای رمزارزهایتان در کیف پول خود در بیتستان، یا هر کیف پول دیگری، تتر ERC-20، تتر TRC-20 و یا تتر Bep20 دریافت کنید.

خرید ارز با تتر | تبدیل تتر به بیت کوین، اتریوم و…

با آپدیت سایت بیتستان، شما می‌توانید از طریق انواع تتر Trc20، ERC20، ‌Bep2 یا Bep20 هر رمزارزی که مایل هستید را بخرید و در حساب خود در بیتستان، یا هر کیف‌پول دیگری دریافت کنید!

در این حالت، دارایی شما قابلیت نگهداری به صورت تتری و با کارمزد پایین‌تر را، در عین دور ماندن از نوسانات ریالی قیمت تتر خواهد داشت و از پرداخت کارمزد تبدیل رمزارز به ریال بی‌نیاز خواهید بود.

خرید تتر بیتستان

خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی

همچون سالیان گذشته و در جمع خانواده ۱۰۰ هزار نفری کاربران بیتستان، در هر لحظه‌ای از شبانه‌روز و با کارت بانکی خود، رمزارز خرید/فروش کنید؛ شما می‌توانید با استفاده از کارت بانک آینده، در کمتر از ۲ ساعت، از حساب کاربری خود در بیتستان به کارت بانکی‌تان، پول منتقل کنید.

بیتستان، دریچه‌ای امن و سریع برای معامله در دنیای ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از تمام کارت‌های بانکی احراز هویت سریع کیف‌پولی داخلی ریالی و رمزارزیصرافی بیتستان

احراز هویت دو مرحله‌ای برای برداشت از حساب

برداشت رمزارز یا ریال از حساب کاربری شما در بیتستان، حهت افزایش امنیت، تنها و تنها از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای (ارسال کد به ایمیل یا تلفن همراه شما) ممکن خواهد بود.

این ویژگی امنیتی، امکان برداشت رمزارزها یا مبالغ تومانی ذخیره شده روی حساب کاربری شما در بیتستان را در صورت به خطر افتادن حساب کاربری‌تان محدود کرده و دارایی‌های ریالی و تومانی شما، تنها با تائید دو مرحله‌ای خودتان، قابل برداشت خواهند بود.

سامانه تبادل رمزارز بیتستان، معاملات پرسودی برای شما آرزومند است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.