آمازون در حال ورود به صنعت ارزهای دیجیتال: کلکسیون NFT آمازون در راه است

آمازون در حال ورود به صنعت ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: اظهارات منابع معتبر نشان می‌دهند که آمازون تمرکز اصلی خود را بر روی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و سایر برنامه‌های NFT گذاشته و با توجه به آن می‌توان گفت آمازون در حال ورود به صنعت ارزهای دیجیتال است. این خبر می‌تواند در آینده تاثیر زیادی بر بازار رمزارزها بگذارد.

آمازون در حال ورود به صنعت ارزهای دیجیتال

طبق آخرین گزارشات، آمازون در حال انجام آماده‌سازی‌های لازم برای ورود به دنیای دارایی‌های دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.

منابع این گزارشات پس از گفتگو با Blockworks اظهار داشتند که آمازون در حال راه‌اندازی یک شرکت دارایی دیجیتال است و بخش NFT آن در بهار ۲۰۲۳ آغاز به کار خواهد کرد. همچنین آن طور که شواهد نشان می‌دهند، آمازون می‌خواهد کلکسیون‌های NFT خود را نیز عرضه کند.

یک سری از منابع دیگر به این موضوع اظهار داشتند که آمازون تمرکز زیادی را بر روی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و همچنین سایر برنامه‌های NFT مرتبط گذاشته است. این غول فناوری و تجارت الکترونیک احتمالاً تا آوریل ۲۰۲۳ برنامه‌های آینده‌ی خود در مورد ارزهای دیجیتال را به اطلاع عموم خواهد رساند. Blockworks در این رابطه گفت:

ورود آمازون به فضای رمزارزها به دلایل مختلف یک اتفاق بزرگ است. ما از ابتدا حدس می‌زدیم که این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد. بدون شک؛ ورود آمازون به دنیای دارایی‌های دیجیتال روی شرکت‌های فعال در این فضا نیز تأثیر خواهد گذاشت.

جزئیات زیادی در مورد پلتفرمی که میزبان پروژه‌های بازی NFT آمازون باشد، وجود ندارد؛ اما به گفته برخی منابع آگاه کلکسیون‌های NFT آمازون بر روی پلتفرم میزبانی وب محبوب این شرکت یعنی خدمات وب آمازون (AWS)، اجرا نخواهد شد.

اندی جاسی، مدیرعامل آمازون قبلاً اعلام کرده بود که این شرکت درهای خود را به روی دارایی‌های دیجیتال نخواهد بست و آماده فروش دارایی‌های دیجیتال در آینده است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.