پیش بینی جی پی مورگان در مورد رشد بازار ارزهای دیجیتال: آیا بازار ارزهای دیجیتال رشد می‌کند؟

پیش بینی جی پی مورگان در مورد رشد بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: همانطور که می‌دانید مدتی است بازار ارزهای دیجیتال در روند نزولی قرار دارد. حتی قوانین سختگیرانه فدرال رزرو نیز برای کاهش تورم کار ساز نبود. با این حال جی پی مورگان پیش‌بینی کرده که این بازار در آینده‌ای نزدیک رشد خواهد کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با پیش بینی جی پی مورگان در مورد رشد بازار ارزهای دیجیتال در ادامه با ما همراه شوید.

پیش بینی جی پی مورگان در مورد رشد بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین در ۷ روز گذشته بیش از ۱۲ درصد افت قیمت داشته و اکنون به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط و اتریوم نیز پس از ادغام به افت قیمت خود ادامه داده و در هفت روز گذشته حدود ۲۰ درصد افت کرده است. با توجه به گزارشات، نه تنها این رمزارزها بلکه بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز وارد روند نزولی شده‌اند.

جی پی مورگان معتقد است دارایی‌های پر ریسک در بازار ارزهای دیجیتال به کف قیمتی خود خواهند رسید. کف قیمت در بازار ارزهای دیجیتال شرایطی است که در آن فرصت خرید یک رمزارز فراهم می‌شود. مارکو کولانوویچ (مدیر جی پی مورگان) معتقد است، که پس از ثبت این کف قیمتی؛ بازار ارزهای دیجیتال شروع به رشد می‌کند.

مارکو بیان کرد فدرال رزرو نیز به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. طبق گفته او این فدرال در نشست Fomc در مورد افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره تصمیمات خود را اعلام می‌کند.

جیم کرامر تحلیلگر محبوب CNBC بیان کرد که افزایش تورم به ارزش سهام موجود در بازار و همچنین درآمد شرکت‌ها آسیبی نمی‌زند؛ با این حال هر خبر می‌تواند باعث تغییر روند بازار ارزهای دیجیتال شود.

طبق گفته جی پی مورگان کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو از اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد. کاهش نرخ بهره می‌تواند باعث رشد بازار ارزهای دیجیتال شود.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.