به کارگیری فناوری بلاک چین، در شبکه راه آهن روسیه

تکنولوژی بلاکچین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

مشاور شرکت راه آهن روسیه، اپراتور ملی راه آهن این کشور، از پیشرفت تکنولوژی بلاکچین تعریف و تمجید کرد و اظهار داشت که می‌توان از این فناوری در شبکه ریلی این کشور استفاده کرد. 

به گفته سرگئی وینوگرادوف (Sergey Vinogradov)، مدیر کل موسسه تحقیقات علمیِ حمل و نقل ریلی این کشور، تکنولوژی بلاکچین می‌تواند به سیستم حمل و نقل ملی وارد شود. در حقیقت، وی اعتقاد دارد که با استفاده از قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین، شبکه ریلی می تواند به صورت همزمان و با یک سیستم پیش بینی، ظرفیت قطارها را مدیریت کند.

او همچنین اعتقاد دارد که ایجاد یک بستر مبتنی بر بلاک چین، می‌تواند به شرکتهای لجستیکی، خریداران و فروشندگان برای خرید فضاهای باربری در شبکه حمل و نقل ریلی روسیه کمک کند.

 وی اظهار داشت:


با استفاده از فناوری بلاکچین شما دیگر برای عملیات حمل و نقل کالاها به کامیون‌های اختصاصی که دو تا سه برابر بیشتر از کامیون های چند منظوره هزینه دارند، نیازی نخواهید داشت. همچنین مشاغلی از جمله تغییر دادن و تنظیم خط ترن و استفاده از ماشین‌های ریلی، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

 

روسیه اخیراً یک لایحه مهم مربوط به ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین (BTC) با عنوان «دارایی‌های مالی دیجیتال» صادر کرده است. این لایحه سرانجام ارزهای دیجیتال را قانونی اعلام کرد. با این وجود در این لایحه، استفاده از ارزهای دیجیتال، به عنوان شکلی از پرداخت مجاز دانسته نشده است.

 

قیمت بیتکوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.