آمریکا در حال تبدیل شدن به رهبر جهانی ارزهای دیجیتال!

آمریکا رهبر جهانی ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۰

ایالات متحده یکی از کشورهایی است که صنعت رمزنگاری را پذیرفته و به سرعت در حال تبدیل شدن به رهبر جهانی ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین است. برای اطلاع از جزئیات خبر آمریکا رهبر جهانی ارزهای دیجیتال با بیتستان همراه باشید.

گزارشات خوبی در رابطه با پذیرش رمزارزها در ایالات متحده وجود دارد که احتمالا گزارشات بهتری در اواخر پاییز به دست می‌آید. در ۶ اکتبر گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، طی جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، تایید کرد که استخراج ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد و اینکار مسیر را برای تبدیل شدن به رهبر جهانی ارزهای دیجیتال باز خواهد نمود.

او بیان کرد که ممنوعیت ارزهای رمزپایه تحت دستور SEC نیست و تنها راه ممنوعیت قانونی دارایی‌های دیجیتال از طریق کنگره خواهد بود.

مقامات ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهند کرد. اعلامیه SEC پس از آن منتشر شد که جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در ۳۰ سپتامبر بیان کرد که نهادهای نظارتی برنامه‌ای برای ممنوعیت بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال در کنگره ندارند. زمانی که از پاول پرسیدند که آیا قصد ممنوعیت ارزهای دیجیتالی را دارد، او با قاطعیت پاسخ داد:

نه من قصد ممنوعیت رمزارزها را ندارم.

علاوه بر این پاول بیان کرد:

اکثر گزارش‌های رسانه‌ای که خوانده‌ام با عنوان «ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد» شروع شده. این درست است، اما علاوه بر این ایالات متحده به ارزهای دیجیتال اجازه رشد را نیز می‌دهد.

هنگامی که ایالات متحد مجاز بودن صنعت رمزارزها را در کشور اعلام کرد، پس باید دیگر کشورها هم برای ایجاد مشاغل جدید باید این صنعت را بپذیرند.

SEC بر اساس شمارش بلومبرگ اینتلیجنس، در پاییز امسال حداکثر چهار قرارداد آتی بیت کوین را تایید کرده. در ۳ اکتبر، این تحلیلگر احتمال تایید صندوق قابل معامله بیت‌کوین (ETF) را ۷۵ درصد اعلام کرد. علاوه بر این ProShares و Valkyrie در حال حاضر در رقابت هستند و تاییدیه‌های خود را به ترتیب در ۱۹ و ۲۲ اکتبر دریافت کردند.

آمریکا رهبر جهانی ارزهای دیجیتال
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

خرید بیت‌کوین توسط قانونگذاران آمریکایی

همانطور که گزارش شده، نهادهای نظارتی ایالات متحده صنعت ارزهای دیجیتال را در سیستم مالی خود گنجانده‌اند. قانونگذاران آمریکایی در حال خرید بیت‌کوین هستند. سناتور آمریکایی سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) بیان کرد که در ۱۶ آگوست بزرگترین ارز دیجیتال جهان را خریداری کرده است.

از آنجایی که دولت ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نمی‌کند و سیاستمداران آمریکایی در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند، بهترین زمان است که همه ما سبد سرمایه‌گذاری خود را دوباره ارزیابی کنیم.

ایالات متحده به طور واضح نشان می‌دهد که بیت کوین، فناوری بلاک چین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را به راحتی می‌پذیرد.

منبع خبر:cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.