آمریکایی‌ها با وجود افت بازار کریپتو همچنان رمزارز هولد می‌کنند

هولد ارزهای دیجیتال توسط آمریکایی ها با وجود افت بازار کریپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱

میزان هولد ارزهای دیجیتال توسط آمریکایی ها با وجود افت بازار کریپتو تغییر زیادی نکرده و همچنان ثابت است. پس از سقوط‌های پی در پی ارزهای دیجیتالی مثل دوج‌کوین و بیت‌کوین، انتظار می‌رفت که میزان هولد در بازار ارز دیجیتال شدیدا کاهش یابد، ولی این اتفاق نیفتاد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

هولد ارزهای دیجیتال توسط آمریکایی ها با وجود افت بازار کریپتو

پس از اصلاحات اخیر بازار رمزارزها، انتظار می‌رفت دارندگان ارزهای دیجیتال، به طور دسته جمعی تمام ارزهای خود را بفروشند که این اتفاق نیفتاد.

بر اساس یک نظرسنجی جدید که توسط Morning Consult انجام شد، ۱۹ درصد از کاربران ایالات متحده گزارش دادند که از اواسط ژوئن و پس از سقوط قیمت بیت‌کوین به زیر سطح ۲۰ هزار دلار، دارایی‌های دیجیتالی بیشتری خریده و یا دارایی‌های خود را هولد کرده‌اند. با وجود اینکه بیت‌کوین در ژانویه با قیمت بسیار بالاتری معامله می‌شد، ولی درصد صاحبان ارزهای دیجیتال ساکن آمریکا از ابتدای سال تا به امروز بدون تغییر باقی مانده و کم نشده است.

هولد ارزهای دیجیتال توسط آمریکایی ها با وجود افت بازار کریپتو

بیت‌کوین، اتریوم، USDC Circle (USDC) و میم‌کوین Dogecoin از محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال هستند. البته شاخص اعتماد به بیت‌کوین همچنان در سطح منفی و شاخص اعتماد به Dogecoin نیز به پایین‌ترین سطح یعنی ۵۲٪ کاهش یافته است. همچنین می‌توان گفت کاربران کریپتو آمریکایی به توکن های غیرقابل تعویض در کل اعتماد زیادی ندارند.

درصد کسانی که معتقدند ارزهای دیجیتال، بیشتر برای اقتصاد جامعه مضر هستند به بالاترین سطح یعنی ۳۲ درصد رسیده است.

آمارهای به دست آمده نشان می‌دهند که ارز دیجیتال بیت‌کوین همچنان محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در بین کسانی است که بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند.

در عین حال، صاحبان ارزهای دیجیتال نسبت به عملکرد آینده قیمت بیت‌کوین خوش‌بین هستند. به طور متوسط، آنها انتظار دارند که این ارز دیجیتال تا پایان سال به ۳۸۰۰۰ دلار برسد. از سوی دیگر، دسته دیگری نیز هستند که صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیستند و معتقدند که بیت‌کوین کمی بالاتر از سطح ۲۰ هزار دلار باقی خواهد ماند. در اوایل این ماه، بیت‌کوین به ۱۷,۶۰۰ دلار نیز سقوط کرده بود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.