یکه‌تازی اتر علی‌رغم ریزش جزئی سایر رمزارزها

یکه‌تازی اتر علی‌رغم ریزش جزئی سایر رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

علی‌رغم اصلاح قیمت جزئی بیت کوین و آلت کوین‌ها در روز گذشته، اتر همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و از مقاومت ۳,۴۰۰ دلاری نیز فراتر رفته است. در حال حاضر برترین آلتکوین بازار با قیمت حدود ۳,۵۱۸ دلار معامله می‌شود.

پیش از پرداختن به تحلیل تکنیکال قیمت اتر، بر روند فعلی این رمزارز مروری خواهیم داشت:

  • اتر از سطوح مقاومتی ۳,۳۵۰ و ۳,۳۸۰ دلار وارد یک روند صعودی قوی شده است.
  • در حال حاضر قیمت اتریوم بالای سطح میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و سطح ۳,۴۰۰ دلار قرار دارد.
  • در نمودار این رمزارز یک خط روند صعودی با سطح حمایت ۳,۴۲۵ دلار مشاهده می‌شود.
  • اگر اتر بتواند از سطح ۳,۴۸۰ دلار فراتر رود، به رشد خود ادامه خواهد داد (در زمان انتشار این خبر اتر از این سطح مقاومت گذشته است).

رشد قیمت اتریوم سریع‌تر شده است!

اتریوم سطح ۳,۲۵۰ دلار را تبدیل به حمایت کرده و وارد یک روند صعودی جدید شده است؛ اتر همچنین سطوح مقاومتی ۳,۳۵۰ و ۳,۳۸۰ دلار را هم رد کرد.

این رمزارز حتی از ۳,۴۰۰ دلار هم فراتر رفته و اکنون بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در این روند صعودی شاهد اصلاح قیمت به زیر سطح ۳,۴۰۰ دلار بودیم اما گاوها در ناحیه ۳,۳۵۰ دلار وارد بازی شدند.

در این روند اصلاحی اتر در سطح ۳,۳۴۰ دلار یک کف قیمتی ساخت و از این ناحیه مجددا شروع به رشد کرد.

در حال حاضر این رمزارز بالای سطح ۳,۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و یک خط روند صعودی با حمایت ۳,۴۲۵ دلار تشکیل داده است. اکنون اتریوم در تلاش است تا از سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶/۴ درصدی فراتر رود.

قیمت اتر

اگر گاوها موفق به انجام این کار شوند، شاهد رشد اتر تا بالای سطح ۳,۵۰۰ دلار خواهیم بودیم (در زمان انتشار این مطلب، اتر به این تارگت رسیده است) و بعد از آن زمینه برای رشد بیشتر اتر و رسیدن به سطح ۳,۶۰۰ دلار فراهم می‌شود.

بررسی سناریوی ریزشی قیمت اتر

اگر اتریوم نتواند از ناحیه مقاومتی ۳,۴۸۰ الی ۳,۵۰۰ دلار فراتر رود، می‌تواند یک اصلاح قیمت با سطح حمایت اولیه ۳,۴۳۵ دلار انجام دهد.

حمایت اصلی بعدی سطح ۳,۴۲۵ دلار است که با ریزش اتر به زیر این سطح ممکن است شاهد اصلاح قیمت عمیق‌تری باشیم. در این شرایط ممکن است قیمت اتر بار دیگر تا سطح حمایت ۳,۳۵۰ دلاری کاهش یابد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.