بیت کوین‌ مثل طلاست و سایر رمزارزها مس!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۳۹۹

اخیرا سرمایه‌گذار بزرگ پل تودور جونز (Paul Tudor Jones)، طی مصاحبه‌ای بیت کوین را به فلزات گرانبها و سایر رمزارزها را به فلزات صنعتی تشبیه کرده و اظهار داشته که بازار کریپتوکارنسی‌ها طی ۲۰ سال آینده بسیار پر رونق‌تر خواهد شد.

وی در ادامه به حجم بازار بیت کوین اشاره کرد و خاطرنشان کرد که مارکت کپ این رمرزارز (حدود ۳۵۸ میلیارد دلار) نسبت به کاربرد و مزایای آن و ارزشی که در آینده به آن خواهد رسید بسیار کم است. 

جونز همچنین بیت کوین‌ را از نظر نوظهور بودن و رشدش در آینده با اینترنت مقایسه کرد:

«بیت کوین من را به یاد اینترنت می‌اندازد. هنگامی که اینترنت به تازگی ظهور کرده بود هیچ‌کس نمی‌دانست که این تکنولوژی در آینده چه رشدی خواهد داشت و ارزش واقعی آن را نمی‌دانستند.»

جونز اعتقاد دارد که تا ۲۰ سال آینده همه دنیا از جمله کشورهای مستقل از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد. در آن زمان بازار ارزهای دیجیتال مانند فلزات کنونی است که بیت کوین مانند طلاست و سایر رمزارزها حکم مس‌ و آلومینیوم را خواهند داشت.

با توجه به رشد روزافزون بیت کوین، شنیدن چنین اظهاراتی راجع به برترین رمزارز بازار چندان دور از انتظار نیست؛ در سال میلادی جاری موسسات مالی بزرگی‌ به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین‌ رو آوردند که می‌توانند مسیر آن را برای همیشه تغییر دهند. 

نکته‌ی دیگر این‌که موسسات مالی با خرید بیت کوین‌های تازه استخراج شده به کمبود آن و در نتیجه افزایش قیمت آن دامن می‌زنند. این موسسات با خرید در مقیاس‌های بالا، ۹۰۰ بیت کوینی که روزانه استخراج می‌شود را به تصرف خود درآورده و منجر به کمبود آن در بازار می‌شوند. 


شایان ذکر است که دنیای رمزارزها روزبه‌روز بیشتر رشد کرده و پذیرش بیشتری را در جهان به دست می‌آورد؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است که در سال ۲۰۲۱ میلادی اطلاعات دارایی‌های دیجیتال وارد وال‌استریت شود و بدین ترتیب سرمایه‌گذاران قادر خواهند بود که قیمت آن‌ها را دقیقه به دقیقه دنبال کنند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.