سرقت بزرگ از صرافی اسندکس: اسندکس (AscendEX) هک شد!

سرقت ۸۰ میلیون دلاری هکرها از صرافی اسندکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آذر ۱۴۰۰

صرافی اسندکس (AscendEX) مورد حمله هکرها قرار گرفت و حدود ۸۰ میلیون دلار ضرر کرد. در پی این هک توکن‌های شیبا اینو و تتر به سرقت رفته‌ است. این صرافی اعلام کرده که همه خسارت‌های وارد شده به کاربران را می‌پردازد. با بیتستان همراه باشید تا از جرئیات خبر سرقت ۸۰ میلیون دلاری هکرها از صرافی اسندکس مطلع شوید.

سرقت ۸۰ میلیون دلاری هکرها از صرافی اسندکس

هکرها حدودا ۸۰ میلیون دلار را از صرافی اسندکس (AscendEX) به سرقت بردند. در پی این هک، هکرها به کیف‌پول‌هایی در بستر اتریوم، بایننس اسمارت چین و پالیگان از این صرافی دسترسی پیدا کرده بودند.

شرکت PeckShield، فعال در زمینه امنیت بلاک‌چین، تایید کرد 60 میلیون دلار از طریق بستر اتریوم به سرقت رفته است. از این رقم هک شده، 9.2 میلیون دلار از طریق بستر بایننس اسمارت چین و 8.5 میلیون دلار هم از طریق بستر پالیگان دزیده شده است.

توییت PeckShield سرقت ۸۰ میلیون دلاری هکرها از صرافی اسندکس

صرافی اسندکس پس از این هک اعلام کرد که هکرها هیچ دسترسی به کیف‌پول‌های سرد ندارند و تحقیقات در این‌باره در حال انجام است.

این صرافی در این توییت اعلام کرد که به کاربران زیان‌دیده غرامت می‌پردازد. در این سرقت توکن‌های محبوبی مانند تتر (USDT)، شیبااینو (SHIB) و USD Coin (USDC) دزیده شده‌ است.

توییت سرقت ۸۰ میلیون دلاری هکرها از صرافی اسندکس

حمله مشابه هکرها به صرافی bitmart

روز 5 دسامبر هفته گذشته نیز حمله مشابهی به صرافی BitMart صورت گرفت که این صرافی نیز 200 میلیون دلار ضرر کرد. مدیرعامل این صرافی به این حمله با توییتی واکنش نشان داده و خرید و فروش را متوقف کرده بود.

منبع: cointelegraph

شیبا اینو اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.