بایننس به کودکان اوکراینی کمک مالی ارسال می‌کند

اهدای 2.5 میلیون دلار رمزارز برای کمک به کودکان اوکراینی توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

رسانه cryptopotato از اهدای 2.5 میلیون دلار رمزارز برای کمک به کودکان اوکراینی توسط بایننس خبر داد. بایننس با این کمک مالی به جمع شرکت‌هایی که از طریق ارز دیجیتال کمک کرده‌اند پیوسته است. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

اهدای 2.5 میلیون دلار رمزارز برای کمک به کودکان اوکراینی توسط بایننس

بایننس و یونیسف با کمک‌های مالی حمایت خود را از کودکان اوکراینی اعلام کردند. بایننس با کمک 2.5 میلیون دلار ارز دیجیتال به یونیسف به شرکت‌هایی که از این طریق کمک مالی ارسال کرده‌اند پیوسته است.

یونیسف در بیانیه‌ای رسمی از کمک مالی بایننس تشکر کرد و اعلام کرد که این کمک مالی در زمان مناسبی ارسال شده چراکه حملات نظامی تشدید یافته است.

پیشروی نیروهای روسیه و حملات به نقاط مختلف و زیرساختی، زندگی ساکنان مناطق شمالی کشور اوکراین را تحت تاثیر قرار داده است.  یونیسف در تلاش است تا آب، آموزش و امنیت کودکان اوکراینی را تامین کند.

Chanpeng Zhao، مدیرعامل بایننس، با بیان تمایل خود برای ادامه‌ی کمک‌های مالی به طرح‌های خیریه با مشارکت یونیسف اعلام کرد:

ما قدردان همکاری‌های یونیسف برای کمک به کاهش رنج‌های کودکان و خانواده‌های اوکراینی هستیم.

اولین جنگ کریپتو در جهان

جنگ روسیه و اوکراین عواقب زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال داشته به همین دلیل جنگ ارزهای دیجیتال نامگذاری شده است. دولت کشور اوکراین اعلام کرده که کمک‌های مالی به صورت ارزهای دیجیتال را نیز دریافت می‌کند تا بودجه جنگی خود را افزایش دهد. دولت اوکراین از این کمک‌های اهدایی 15 میلیون دلار را برای خرید تجهیزات نظامی هزینه کرده است.

از طرف دیگر احتمالاتی در مورد دور زدن تحریم‌ها توسط روسیه از طریق ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. با این حال مدیرعامل بایننس اعلام کرد که سرپا نگه داشتن اقتصاد روسیه از طریق ارزهای دیجیتال تقریبا غیرممکن است.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.