بایننس برای تحکیم روابط خود با موسسات مالی روسیه، به انجمن بانک‌های این کشور می‌پیوندد

پیوستن بایننس به انجمن بانک های روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: صراف بایننس به انجمن بانک‌های روسیه (ARB) پیوسته است تا بتواند روابط خود را با موسسات مالی برتر در این کشور تقویت کند. با پیوستن بایننس به انجمن بانک های روسیه، یک دپارتمان جدید در این سازمان ایجاد شده است تا این صرافی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال، بینش‌های فنی مرتبط با ارزهای دیجیتال را به اعضای انجمن ارائه دهد.

پیوستن بایننس به انجمن بانک های روسیه

طبق گزارشی که در یکی از رسانه‌های محلی منتشر شده است، بایننس به انجمن بانک‌های روسیه پیوسته تا اطلاعات و دانشی که در این حوزه دارد را با اعضای انجمن در میان بگذارد. ورود پلتفرم معاملاتی بایننس به سازمان بانکی روسیه، با ایجاد دپارتمان جدید در این سازمان همراه بود.

بایننس به عنوان یک متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال و اکوسیستم موجود در این زمینه، بینش‌های فنی مرتبط با ارزهای دیجیتال را به اعضای انجمن ارائه خواهد داد.

نقش بایننس در رهایی کلی ارزهای دیجیتال در روسیه بسیار مهم است، زیرا ARB انجمنی است که از حدود ۲۹۰ بانک تشکیل شده. با این که بزرگترین موسسات بانکی و مالی کشور روسیه مانند Gazprombank ،Sberbank و شش سازمان دیگر عضو این انجمن نشده‌اند، ARB همچنان در تعیین جهت‌گیری سیاست‌های مالی کشور نقش مهمی بر عهده دارد.

روسیه و صنعت ارزهای دیجیتال

دولتمردان کشور روسیه در حال بررسی ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین و … هستند تا توانایی‌هایی که دارند را شناسایی نمایند. در طرف مقابل بانک مرکزی روسیه خواستار ممنوعیت ارزهای دیجیتال در این کشور است که موجب شده تا انتقادهای شدیدی به آن وارد شود. پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر اجرایی تلگرام از جمله مهم‌ترین مخالفان طرح ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه است.

بانک مرکزی روسیه تمام تلاش خود را می‌کند تا بیت‌کوین را در این کشور ممنوع کند، اما ورود بایننس به ARB می‌تواند تمام برنامه‌های بانک مرکزی را برهم زنده و به این شکل، بازی عوض شود.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.