بایننس فعالیت خود را در ابوظبی شروع کرد

اعطای مجوز فعالیت به بایننس در ابوظبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

اعطای مجوز فعالیت به بایننس در ابوظبی راه را برای فعالیت این صرافی بزرگ در یکی از شهرهای مهم عمارات باز کرد. پس از صدور مجوز فعالیت، بایننس می‌تواند به عنوان یک صرافی مستقل در این شهر فعالیت کند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی بایننس توانست مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کند. مجوز فعالیت در بازار جهانی ابوظبی به بایننس اجازه می‌دهد تا به عنوان یک صرافی مختص دارایی‌های دیجیتال فعالیت کند.

ابوظبی (Abu Dhabi) یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه و پایتخت امارات متحده عربی است.

دریافت مجوز فعالیت در ابوظبی

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد و سومین تأییدیه نظارتی خود را در منطقه خاورمیانه پس از بحرین و دبی ثبت کرد.

تاییدیه اصولی بازار جهانی ابوظبی (ADGM) یا مجوز فعالیت در این شهر به بایننس اجازه می‌دهد تا به عنوان یک صرافی مختص دارایی‌های دیجیتال فعالیت کند.

این قضیه نقطه عطف دیگری برای این صرافی بزرگ رمزارز است که تصمیم دارد به عنوان یک صرافی دارای مجوز کامل فعالیت کند.

اعطای مجوز فعالیت به بایننس در ابوظبی

منطقه آزاد امارات یا به اصطلاح بازار جهانی ابوظبی (ADGM) در پایتخت امارات متحده عربی فعال است. همچنین ADGM نقش مهمی در نظارت بر خدمات مالی در حوزه قضایی خود دارد.

در همین حین ADGM همچنین اعلام کرد که قصد دارد برای بعضی شرکت‌های رمزنگاری محلی و جهانی نیز تاییدیه صادر کند. ADGM تصمیم دارد با صدور مجوز فعالیت برای این شرکت‌ها به ابوظبی کمک کند که در حوزه دارایی‌های مجازیی جزو شهر‌ها پیشرو باشد.

ظاهر بن ظاهر (Dhaher bin Dhaher)، مدیرعامل ADGM نیز از این حرکت استقبال کرد و قول داد به تلاش‌های بایننس برای تثبیت حضور خود در ابوظبی کمک کند.

به غیر از Binance، صرافی ارز دیجیتال FTX قبلاً مجوزهای فعالیت در دبی، دومین شهر بزرگ امارات پس از ابوظبی، را دریافت کرده است.

در ۲۲ مارس، ADGM یک مقاله مشاوره منتشر کرد که در آن اعلام کرده بود که شرکت‌های دارای مجوز ADGM مجاز به تجارت توکن غیرقابل تعویض (NFT) خواهند بود.

با این حال، مجوز معاملات NFT به احتمال زیاد شرکت‌های دارای مجوز را ملزم خواهد کرد که از قوانین ضدپولشویی (AML) و تحریم‌های ADGM پیروی کنند.

در مورد صرافی بایننس بیشتر بدانید

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که از نظر حجم معاملات، بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمزارزها در جهان شناخته شده و بر اساس معیار حجم معاملات روزانه، با اختلاف زیادی از رقبای پیش است.

به دلیل داشتن امنیت بالا، تعدد مارکت‌های پشتیبانی شده زیاد و ارائه خدمات حرفه‌ای و کاربردی برای ترید و هولد ارزهای دیجیتال، برای بسیاری، بایننس گزینه اول و بهترین صرافی محسوب می‌شود.

صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) تاسیس شد. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در کشور چین متولد شد، اما با پیشرفت فراوان خود توانست لقب بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا را از آن خود کند.

با توجه به قوانین بسیار سرسختانه حول ارزهای دیجیتال در کشور چین، بنیان‌گذاران Binance مجبور به مهاجرت به کشور ژاپن شدند. ژاپن کشوری است که با روی باز ارزهای دیجیتال را پذیرفته است.

یکی از دلایل محبوبیت بالای بایننس پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال است، به طوری که در این صرافی هر کاربر، بدون در نظر گرفتن نوع دارایی خود، قادر به انجام معاملات و تبادل با دیگران خواهد بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.