فعالیت صرافی بایننس در انتاریوی کانادا متوقف شد

توقف فعالیت صرافی بایننس در انتاریوی کانادا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

صرافی بایننس به رگلاتور انتاریو گفت که فعالیت خود را در این استان متوقف خواهد کرد. پس از اعلام توقف فعالیت صرافی بایننس در انتاریوی کانادا این صرافی اعلام کرد که دیگر فعالیت‌های مرتبط با انتاریو را نخواهد پذیرفت و ثبت‌نام برای حساب‌های جدید این استان را نیز متوقف کرده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی بایننس به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو یا OSC کانادا اعلام کرد که از این پس، فعالیت‌های مربوط به ساکنان انتاریو را متوقف خواهد کرد.

این صرافی بزرگ همچنین اعلام کرد گه دیگر حساب‌های جدید برای ساکنین انتاریو افتتاح نخواهد کرد. البته بایننس به برخی از کاربران انتاریو این امکان را می‌دهد تا تحت مدیریت شخص ثالث اجازه فعالیت محدود داشته و هزینه‌های خود را از طریق صرافی پرداخت کنند.

اختلافات رگلاتور انتاریو با صرافی‌های رمزارز

به نظر می‌رسد این اعلامیه نتیجه اختلافاتی است که از ماه ژوئن بین رگلاتور انتاریو و بایننس آغاز شد.

ماه ژوئن بایننس اعلام کرد که در آینده به حساب‌های ساکنان انتاریو خدمات ارائه نخواهد کرد. همچنین این صرافی به مشتریان انتاریویی خود توصیه کرده بود که تا پایان سال حساب فعال خود را ببندند.

یک ماه قبل از انتشار اعلامیه بایننس، OSC، برای مبادلات ارزهای دیجیتال، دفترچه و الزامات لازم ثبت‌نام کاربران جدید را منتشر کرد.

در ماه دسامبر، بایننس در بیانیه‌ای به سرمایه‌گذاران گفت که با وجود عدم ثبت‌نام نیز اجازه دارند به فعالیت خود در این استان ادامه دهند. OSC به سرعت این قضیه را رد کرد. در اعلامیه‌ی روز چهارشنبه، بایننس تصدیق کرد که بیانیه این صرافی درباره فعالیت بدون ثبت‌نام، نادرست است.

بایننس همچنین اعتراف کرد که به سرمایه‌گذاران انتاریویی خود در ایمیلی در ۱ ژانویه گفته است که معاملات این صرافی برایشان محدود شده است، اما به آن‌ها اجازه داد تا طبق معمول معامله کنند.

در نتیجه پس از انتشار اعلامیه اخیر، به کاربران ساکن انتاریو ۹۰ روز فرصت داده شد تا حساب‌های خود را ببندند.

رگلاتور انتاریو موضعی سختگیرانه‌ای در قبال مبادلات رمزنگاری دارد. این رگلاتور اخیرا علیه چندین صرافی از جمله Bitfinex ،OKEx ،Bybit ،KuCoin و Polo Digital Assets که زمانی در این استان فعالیت داشتند اقدام کرد. همچنین رگولاتور انتاریو تتر (USDT) را در ماه اوت ممنوع کرد.

بایننس در سایر استان های کانادا به فعالیت خود ادامه خواهد داد. کمیسیون اوراق بهادار آلبرتا، رگلاتور اصلی بورس در این کشور است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.