مرکز جدید ماینینگ بیت فیوری در کانادا فعالیت خود را آغاز کرد

شروع به کار مرکز جدید ماینینگ بیت فیوری در کانادا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: شرکت فناوری Bitfuri که در زمینه فناوری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، خبر از شروع به کار مرکز جدید ماینینگ بیت فیوری در کانادا داد. این مرکز در سارنیا واقع شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

شروع به کار مرکز جدید ماینینگ بیت فیوری در کانادا

شرکت فناوری Bitfuri که در زمینه فناوری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، خبر از آغاز فعالیت مرکز جدید ماینینگ بیت فیوری در کانادا داد.

به گفته این شرکت، فعالیت در این مرکز آغاز شده و انتظار می‌رود تا پایان ماه ظرفیت این تاسیسات به ۱۶ مگاوات برسد. با تکمیل بخش دیگر پروژه ۱۲ مگاوات دیگر به ظرفیت این تاسیسات اضافه می‌شود.

این مرکز ماینینگ که در سارنیا قرار دارد و با بخش‌های دیگر استخراج رمزارزها در آمریکای شمالی، نروژ و جمهوری جورجیا همکاری می‌کند.

اولگ بلینکوف (Oleg Belikov)، رئیس توسعه و عملیات مراکز داده شرکت بیت فیوری، بیان کرد که آمریکای شمالی تاکنون یک بازار جذاب و استراتژیک برای و صنعت استخراج ارزهای دیجیتال بوده است.

بیت فارمز (Bitfarms) رقیب شرکت بیت فیوری و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ماینینگ در کانادا، در حال حاضر اکثر تاسیسات خود را در منطقه کبک راه‌اندازی کرده است.

منبع خبر: Coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.