کاربران سنگاپوری دیگر حق فعالیت در بایننس را ندارند

لغو ارائه خدمات بایننس به کاربران سنگاپوری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات به دست آمده، صرافی بایننس قصد دارد دسترسی کاربران سنگاپوری به خدمات این صرافی را ممنوع کند. علاوه بر این، این صرافی ایجاد حساب جدید برای کاربران سنگاپوری را ممنوع کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر لغو ارائه خدمات بایننس به کاربران سنگاپوری با ما همراه باشید.

لغو ارائه خدمات بایننس به کاربران سنگاپوری

براساس گزارشات اخیر، صرافی بایننس در روز دوشنبه اعلام کرد امکان ایجاد حساب جدید توسط کاربران سنگاپوری وجود ندارد. تمامی حساب‌های کاربران سنگاپوری باید تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ بسته شوند.

علاوه بر این، این صرافی اعلام کرد که هیچ مسئولیتی در قبال دارایی‌های برداشت نشده کاربران ندارد.

کاربران سنگاپوری تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ مجاز به فعالیت در صرافی بایننس هستند و تا این روز می‌توانند دارایی‌های خود را خارج کنند. اما در روز ۱۳ ژانویه، این کاربران اجاره فعالیت و خرید و فروش رمزارزها را نخواهند داشت.

پس از گذشت تاریخ اعلام شده، بایننس به هیچ‌یک از کاربران اجاره برداشت دارایی‌ها را نخواهد داد.

چانگینگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بایننس بیان کرد که این محدودیت‌ها به دلیل فشارهای نظارتی قانون‌گذاران سنگاپوری اعمال شده است. صرافی بایننس، چندی پیش، ۱۸ درصد از سهام کارگزاری بورس سنگاپوری اچ‌جی اکسچنج (Hg Exchange) را خریداری کرده بود.

لغو ارائه خدمات بایننس به کاربران سنگاپوری

براساس گزارشات ارائه شده، بایننس درحال مذاکره با ثروتمندترین خانواده اندونزی، هارتونوس است تا یک سرویس مبادله راه‌اندازی کند.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.