اظهار نظر جالب مایک نووگراتز در مورد امکان ۳۰ هزار دلاری شدن بیت‌کوین

نظر مایک نووگراتز در مورد ۳۰ هزار دلاری شدن بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

مایک نووگراتز، بنیانگذار گلکسی دیجیتال، معتقد است که قیمت بیت‌کوین فعلا ثابت باقی خواهد ماند و احتمال ۳۰۰۰۰ دلاری شدن آن در کوتاه مدت بسیار کم است. برای خواندن جزئیات نظر مایک نووگراتز در مورد ۳۰ هزار دلاری شدن بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

نظر مایک نووگراتز در مورد ۳۰ هزار دلاری شدن بیت کوین

مایک نووگراتز، انتظار دارد بیت‌کوین پس از افزایش قیمت اخیر، برای مدتی در همین رنج قیمت باقی بماند. مایک نووگراتز، بنیانگذار Galaxy Digital و سرمایه‌گذار میلیاردر ارزهای دیجیتال است.

وی معتقد است که بیت‌کوین به این زودی‌ها از مرز ۳۰۰۰۰ دلار عبور نخواهد کرد و در حال حاضر دارایی نهادی زیادی وارد بازار این رمزارز نمی‌شود. نووگراتز در مصاحبه اخیر خود با رسانه‌ی بلومبرگ گقت:

به زودی این قضیه روشن خواهد شد ولی من شک دارم و مطمئن نیستم در کوتاه مدت این رمزارز بتواند از مرز ۳۰۰۰۰ دلار عبور کند.

این طور که به نظر می‌رسد بیت‌کوین، تا ثبات کامل در این محدوده قیمتی باقی خواهند ماند. همچنین به نظر من بهتر است این رمزارز بزرگ برای مدتی در محدوده ۲۰۰۰۰ دلار و ۲۲۰۰۰ دلار و یا حتی ۳۰۰۰۰ دلار باقی بماند.

با توجه به داده‌ها می‌توانم بگویم که جریان‌های نهادی عظیمی حول بیت‌کوین دیده نمی‌شود، ولی کسی هم عقب نشینی کرده و دارایی‌های خود را نمی‌فروشد و این خود بسیار امیدوار کننده است.

بیت‌کوین در حال حاضر در سطح ۲۳۸۳۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار این رمزارز به ۴۵۴ میلیارد دلار رسیده است. بهتر شدن وضعیت بیت‌کوین و بالاتر رفتن قیمت این رمزارز، دقیقا پس از فروش گسترده‌ی بیت‌کوین در نیمه اول سال ۲۰۲۲، به وقوع پیوست و امید تازه‌ای به سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال بزرگ داد.

از سوی دیگر، مدیرعامل Galaxy Digital انتظار دارد که اتریوم با توجه به شتاب اخیر خود و ارتقای نرم‌افزاری جدیدش، به ۲۲۰۰ دلار یا حتی بالاتر از این مرز نیز برسد. این در حالی است که در حال حاضر، اتریوم با قیمتی کمتر از ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

با توجه به روند آهسته‌ی بازار، مایک نووگراتز نیز انتظار ندارد که در سال جاری شاهد افزایش فوق‌العاده‌ای در قیمت بیت‌کوین باشیم. همچنین وی به افزایش نرخ‌های فدرال رزرو اشاره کرد و مدعی شد علاقه خاصی به بیت‌کوین بین سرمایه‌گذاران دیده نمی‌شود و به همین دلیل احتمال افزایش قیمت ناگهانی این رمزارز بسیار کم است.

منبع: coingape

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.