اظهار نظر جالب مدیر عامل صرافی هوبی: به نظر من بیت‌کوین تا اواخر سال ۲۰۲۴ رشد نمی‌کند

اظهار نظر جالب مدیر عامل صرافی هوبی در رابطه با روند صعودی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: مدیرعامل صرافی هوبی اخیرا در مصاحبه خود با CNBC در رابطه با روند بیت‌کوین سخن گفته است. اظهار نظر جالب مدیر عامل صرافی هوبی در رابطه با روند صعودی بیت کوین بود. او بیان کرد که بیت‌کوین تا اواخر سال ۲۰۲۴ رشد نمی‌کند. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

اظهار نظر جالب مدیر عامل صرافی هوبی در رابطه با روند صعودی بیت کوین

مدیرعامل صرافی هوبی دوجون (Du Jun) در گفتگوی خود با CNBC بیان کرد که بیت‌کوین تا اواخر سال ۲۰۲۴ رشد نمی‌کند. از نظر او نمودار فعلی بیت‌کوین همانند نموداری است که در زمان هاوینگ بیت‌کوین ایجاد می‌شود. او بر این باور است که قیمت بیت‌کوین ارتباط نزدیکی با هاوینگ دارد.

هاوینگ بیت‌کوین یا نصف شدن پاداش استخراج، رویدادی است که تقریبا هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد. در این رویداد پاداش استخراج بیت‌کوین نصف می‌شود.

قبل از این، هاوینگ بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ رخ داده بود و سرمایه‌گذاران شاهد رشد و افزایش قیمت این رمزارز بودند.

با توجه به داده‌ها، سرمایه‌گذاران در تلاشند تا قیمت بیت‌کوین را در ۴۰ هزار دلار نگهدارند. با اینکه در اواخر هفته، قیمت این رمزارز به زیر ۳۸ هزار دلار سقوط کرد، بازهم به بالای ۳۹ هزار دلار بازگشت.

مشکلات جهانی مانند بحران روسیه و اوکراین و افزایش نرخ بهره، فشار زیادی را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرده است. تحلیلگران معتقدند که امکان دارد بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار نیز سقوط کند. مدیر عامل هوبی در این باره بیان کرد:

پیش‌بینی دقیق برای قیمت بیت‌کوین واقعا سخت است. عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در روند بازار تاثیر بگذارند.

مشاهدات و پیش‌بینی دوجون احتمالا درست باشد، زیرا اخیرا شاهد اصلاح  ۴۰ درصدی قیمت بیت‌کوین بعد از ثبت بالاترین قیمت خود بودیم. بیت‌کوین بعد از صعود، یک روند نزولی چند ساله را تجربه می‌کند.

دوجون در این باره گفت:

ما اکنون در مرحله اول بازار نزولی هستیم. پس از پایان این چرخه به احتمال زیاد تا اواخر سال ۲۰۲۴ و تا اوایل ۲۰۲۵ شاهد صعود بیت‌کوین نخواهیم بود.

نظر مدیر عامل صرافی هوبی با برخی تحلیلگران در این باره یکی است.

منبع خبر: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.