تحلیل‌گر ویلی‌وو: بیت کوین‌ در ۳ تیر می‌تواند به ۴۵ هزار دلار برسد!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 

اخیرا یکی از تحلیل‌گران مطرح در توییتر پستی منتشر کرده و به پیش‌بینی قیمت بیت کوین پرداخته است که در ادامه به آن نگاهی می‌اندازیم:

  • روند بیت کوین‌ در ۲۴ ژوئن صعودی خواهد شد.
  • قیمت برترین رمزارز بازار در طول چند ساعت به ۴۵ هزار دلار می‌رسد.
  • بیتکوین در حال حاضر شرایط اینترنت در روزهای اول را دارد.

بازار کریپتوکارنسی‌ها اخیرا آرام گرفته و بیشتر سیر نزولی دارد؛ با این حال این شرایط مانع گمانه‌زنی‌ها راجع به روند بعدی قیمت بیت کوین نمی‌شود. ویلی وو (Willy Woo) یکی از تحلیال‌گران برجسته در این باره اظهار داشته که به زودی گاوهای بازار بر خرس‌ها برتری پیدا خواهند کرد و بیتکوین را وارد یک رالی می‌کنند.

 

 

این تحلیل‌گر پیش‌بینی و نظر خود را راجع به روند بعدی بیتکوین در توییتر منتشر کرده و توجه طرفداران این رمزارز را به خود جلب کرد.

قیمت بیت کوین به ماه ‌ می‌رود؟

ویلی وو در این پست اظهار داشت که فعالیت دنبال کنندگان اکانت توییتری Crypto Twitter، می‌تواند به زودی منجر به آغاز روند صعودی جدید بیت کوین شود.

با توجه به وضعیت فعلی بازار فعلا نمی‌توان گفت که خرس‌ها تسلیم می‌شوند و یا گاوها دست از تلاش بر می‌دارند. در زمان نوشتن این خبر قیمت BTC حدود ۳۵,۹۰۰ دلار بوده که نسبت به سطح قبلی یعنی ۳۶ هزار دلار، کمی ریزش داشته است. با این حال می‌توان گفت برترین رمزارز بازار سطح نسبت به کف قیمتی در طول ۷ روز گذشته  تقریبا ۲ درصد رشد داشته است. این تحلیل‌گر معتقد است که بیتکوین در ۲۴ ژوئن در دو ساعت وارد یک روند صعودی می‌شود.

 

چگونه در ۲ ساعت قیمت بیت کوین به ۴۵ هزار دلار می‌رسد؟

ویلی وو معتقد است که اگر همه دنبال‌کنندگان Crypto Twitter تصمیم بگیرند فقط ۱۰۰ دلار بیتکوین بخرند قیمت این رمزارز به دلیل افزایش چشم‌گیر تقاضا، می‌تواند طی چند ساعت تا سطح ۴۵ هزار دلار افزایش یابد. با این حال اینکه آیا این اظهارنظر واقعاً عملی است یا خیر هنوز مشخص نیست زیرا مورد آزمایش قرار نگرفته است.

قیمت بیت کوین

بیت کوین جایگاه اینترنت اولیه را دارد!

شایان ذکر است که با وجود تلاش‌های فراوان برای جلوگیری از پیشرفت بیت کوین و سنگ‌اندازی‌ها جلوی‌‌ پای آن، این رمزارز توانسته در این شرایط خصمانه حدود یک دهه دوام آورد. عده‌ای مقاومت کنونی نسبت به بیت کوین را با روزهای ابتدایی اینترنت مقایسه می‌کنند. در آغاز پیدایش اینترنت عده‌ای آن را فقط یک تب‌ زودگذر می‌دانستند. تاریخ ثابت کرد که همه آنها اشتباه می‌کردند و همین موضوع نیز می‌تواند منجر به پذیرش‌ چشم‌گیر‌ این ارز دیجیتال در آینده شود.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.