دارایی‌های تحت مدیریت بازار بیت کوین 9 درصد کاهش یافت

کاهش 9 درصدی دارایی های تحت مدیریت بازار بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۰

AUM بیت‌کوین (دارای‌های تحت مدیریت) حدود ۹/۵ درصد کاهش داشت و بیشترین میزان افت و عقب نشینی را از ژوئیه به این زمان به ثبت رساند. بازار دارایی‌های تحت مدیریت بیت‌کوین (AUM) در ماه نوامبر ۹/۵ درصد کاهش یافت و به ۴۸/۷ میلیارد دلار رسید، در حالی که صندوق‌های رمزنگاری مبتنی بر آلت‌کوین‌ها مانند اتریوم شاهد افزایش ۵/۴ درصدی AUM خود و رسیدن به ۱۶/۶ میلیارد دلار بودند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر کاهش ۹ درصدی دارایی های تحت مدیریت بازار بیت کوین بیشتر بپردازیم.

کاهش ۹ درصدی دارایی های تحت مدیریت بازار بیت کوین

در حالی که موقعیت بیت‌کوین (BTC) به عنوان یک محافظ تثبیت شده در برابر تورم ارزهای کاغذی و … همچنان به جذب سرمایه گذاران ادامه می‌دهد، داده‌های جدید نشان می‌دهند که اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال در برابر سقوط دارایی‌های تحت مدیریت بیت‌کوین (AUM) مقاومت می‌کنند.

بر اساس گزارش CryptoCompare، بازار AUM بیت‌کوین در ماه نوامبر ۹/۵ درصد سقوط کرد و به ۴۸/۷ میلیارد دلار رسید که بزرگترین عقب نشینی از ماه ژوئیه به این زمان بوده است. از سوی دیگر، صندوق‌های ارز دیجیتال مبتنی بر آلت‌کوین‌هایی مانند ETH شاهد افزایش ۵/۴ درصدی AUM خود و رسیدن به ۱۶/۶ میلیارد دلار بودند.

کاهش ۹ درصدی دارایی های تحت مدیریت بازار بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده، کل AUM در تمام رمزارزها و دارایی دیجیتال ۵/۵% کاهش یافته و به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است. با این حال AUM اتریوم با ۵/۴ درصد افزایش به ۱۶/۶ میلیارد دلار رسید، در حالی که AUMهای سایر دارایی‌های رمزنگاری شده نیز ۲/۶ میلیارد دلار افزایش یافته‌اند.

موجودی بیت کوین در صرافی ها به کمترین حد خود در تاریخ رسید!

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پرونده اخیر مورگان استنلی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) حاکی از افزایش ۶۳ درصدی سهام Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) است.

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.