بیت کوین برای ششمین بار به ناحیه حمایتی رسید

تحلیل بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۰

بیت کوین در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) روندی نزولی را طی کرد. این روند نزولی سبب شد قیمت اولین رمزارز بازار به ۳۱,۱۱۳ دلار برسد. پس از آن قیمت بیت کوین به ناحیه حمایتی ۳۱,۳۰۰ دلار رسید. در حال حاضر بیتکوین در یک کانال موازی نزولی کوتاه‌مدت معامله می‌شود. تحلیل‌گران بر این باورند که این کانال موازی نزولی در کوتاه مدت شکسته می‌شود.

بازگشت بیت کوین به نواحی حمایتی

بیت کوین روز ۲۴ تیر به قیمت ۳۱,۱۱۳ دلار رسید و پایین‌ترین قیمت این رمزارز، امروز در ۲۵ تیر ماه به ۳۱,۰۲۰ دلار رسیده است. بازار بیتکوین امروز نوسانات بسیاری داشته و در زمان نگارش این تحلیل، پس از عبور از یک مسیر نزولی در مسیر صعودی قرار گرفته است. قیمت بیت کوین در زمان نگارش این تحلیل، ۳۱,۷۷۷ دلار است.

ناحیه ۳۱۳۰۰ دلار، ناحیه حمایتی بیت کوین است که اولین رمزارز بازار برای ششمین بار در چند ماه گذشته از آن عبور کرده است. طبق شاخص‌های تکنیکال، قیمت بیتکوین روندی نزولی دارد. میانگین‌های متحرک هم‌گرا واگرا نیز سیگنال‌هایی از بازار خرسی را به نمایش می‌گذارند. شاخص مقاومت نسبی به زیر ۵۰ سقوط کرده و همه‌ی شاخص‌ها نگران‌کننده هستند. با این همه، احتمال صعود قیمت بیتکوین به ۴۰,۵۵۰ دلار وجود دارد.

BTC Support

کانال کوتاه مدت

نمودار ۶ ساعته قیمت بیتکوین نشان‌دهنده این است که اولین رمزارز بازار در یک کانال نزولی معامله می‌شود. در روز ۲۴ تیر قیمت بیت‌کوین به ناحیه پشتیبانی رسید و بازگشت.

با توجه به اینکه قیمت بیتکوین کاهش یافته و به نواحی حمایتی رسیده است، برخی از شاخص‌های تکنیکال مانند شاخص مقاومت نسبی یک واگرایی صعودی را نشان می‌دهد.BTC Channel

حرکات فیوچر

در چنین زمانی که قیمت بیت‌کوین مسیری صعودی یا نزولی دارد، تنها دو احتمال برای شمارش موج‌ها وجود دارد. تحلیل‌گران بر این باورند که این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین در موج‌های تغییر قیمت به بالاترین قیمت برسد.

BTC count

همچنین موج‌های قیمتی بیتکوین در چند وقت گذشته حدود ۵ موج بوده‌اند. سناریوی ابتدایی که در این زمینه وجود دارد، سناریوی ریزشی و ادامه اصلاح قیمت این رمزارز است.

احتمال دیگری که با مطالعه موج‌های کاهشی و افزایشی قیمت بیتکوین می‌توان به دست آورد این است که در بلند مدت شیوه سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران با هم متفاوت هستند.

Alternate count

خطوط موازی کاهش قیمت نیز حرکات مربوط به اصلاح قیمت را به نمایش می‌گذرانند. این موضوع را می‌توان اینگونه تعبیر کرد که کانال‌های بیت کوین را شکسته و به سمت یک دامنه بالا حرکت می‌کند.

واکنشی که نسبت به تغییر قیمت بیت‌کوین نشان‌داده می‌شود این است احتمال تکمیل موج‌های متنوع نزول قیمت وجود دارد. با این حال، برخی از تحلیل‌گران احتمال صعود را بیشتر از نزول دانسته‌اند.

Channel

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.