آیا بیت‌کوین تا ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند؟

احتمال سقوط بیت کوین به ۲۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

طبق گزارشات، روند نزولی بیت‌کوین هنوز به پایان نرسیده است. با مشاهده نمودار بیت‌کوین، تحلیلگران اعلام کردند که احتمال سقوط بیت کوین به ۲۰ هزار دلار نیز وجود دارد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

بیت‌کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. این رمزارز تا کف ۲۹ هزار دلاری سقوط کرد اما توانست تا سطح ۳۱,۵۰۰ دلاری رشد کند. این روند قیمتی بیت‌کوین نشان می‌دهد که نوسانات قیمتی همچنان بسیار زیاد است و بیت کوین به ثبات نرسیده.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که بیت‌کوین تنها تا ۲۹ هزار دلار افت می‌کند، اما با توجه به نمودار قیمتی این رمزارز، روند نزولی بیت‌کوین هنوز به پایان نرسیده است.

تحلیلگر محبوب بازار رمزارزها Rekt Capital دلایل احتمالی سقوط بیت‌کوین را بررسی کرد. طبق گفته او:

زمانی که بیت‌کوین از میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای عبور کند، روند صعودی شروع می‌شود.

روند نزولی بیت‌کوین

این تحلیلگر بیان کرد روندی که در بین این دو میانگین (میانگین متحرک نمایی 50 هفته‌ای و 200 هفته‌ای) طی می‌شود، به ما نشان خواهد داد که روند نزولی این رمزارز ادامه دار خواهد بود یا خیر؟

امکان دارد بیت‌کوین تا ۲۰ هزار دلار افت کند؟

طبق مشاهدات گذشته میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای تقریبا ۵۰ الی ۷۰ درصد از کف قیمت بالاتر است (اختلاف بین کف قیمت و میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای)

احتمال افت قیمت تا 20 هزار دلار

اگر بیت‌کوین یک روند نزولی را طی کرده و این اختلاف به ۱۰۰ درصد برسد بیت‌کوین به احتمال فراوان ۲۰ هزار دلار را لمس خواهد کرد. این بدان معنا است که بیت کوین یک شدو، زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای (خط سیاه) خواهد زد.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.