با کاهش قیمت بیت‌کوین، بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌ی کاربران لیکویید شد

افزایش حجم معاملات لیکویید شده بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین سر انجام به کانال ۳۸ هزار دلار سقوط کرد. این سقوط شدید موجب افزایش حجم معاملات لیکویید شده بیت کوین گردید و کاربران زیادی سرمایه‌ی خود را از دست دادند. میزان سرمایه‌ی از دست رفته‌ی کاربران در جریان ریزش بیت‌کوین به ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

افزایش حجم معاملات لیکویید شده بیت کوین

بر اساس گزارش TradingView، پس از تقریبا دو هفته تثبیت قیمت، بیت‌کوین سرانجام به زیر ۳۸ هزار دلار سقوط کرد. نمودار روزانه این ارز دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا به درستی نقاط و سطوح مقاومتی را شناسایی کرده و بر حسب آن‌ها، معاملات خود را پیش ببرند.

در حال حاضر سقوط قیمت بیت‌کوین به این سطح می‌تواند موجب شود که سیر نزولی بیت‌کوین شدت بیشتری بگیرد، از طرفی در سطوح پایینی، کاربران موقعیت لانگ ایجاد کرده‌اند و منتظر صعودی شدن قیمت هستند.

افزایش فشار فروش می‌تواند موجب شود که قیمت به زیر سطوح حمایتی نیز سقوط کند؛ در این حالت کاربران زیادی که در پوزیشن لانگ هستند، لیکویید خواهند شد.

افزایش حجم معاملات لیکویید شده بیت کوین

در ۲۴ ساعت گذشته، در پی افزایش فروش حدود ۲۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌ی کاربران لیکویید شده است. این میزان سرمایه‌ی لیکویید شده نشان می‌دهد که کاربران زیادی بر روی بازگشت قیمت بیت‌کوین به بالای ۳۹ هزار دلار پوزیشن خرید (لانگ) باز کرده بودند.

برخی از کارشناسان خاطرنشان کردند که اگر بیت‌کوین وارد محدوده ۳۰ هزار دلار شود، بازار به شدت دچار روند نزولی خواهد شد. در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین در سطح قیمتی ۳۸,۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.