قیمت بیت‌کوین ۱۰ درصد کاهش یافت: قیمت این رمزارز به 16 هزار دلار سقوط می‌کند؟

کاهش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۱

قیمت بیت‌کوین، در ۲۴ ساعت گذشته روند نزولی داشته و شدیدا کاهش یافته است. از دلایل اصلی کاهش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین را می‌توان مشکلات و شرایط فعلی صرافی FTX دانست. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

قیمت بیت‌کوین همچنان در حال کاهش است، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش این رمزارز بیش از ۱۰ درصد سقوط کرده و به زیر ۱۸ هزار دلار رسیده است.

وضعیت بیت‌کوین در حال حاضر زیاد امیدوارکننده نیست و در معرض سقوط بیشتر قرار دارد. دلیل اصلی شرایط بد بازار را می‌توان مشخص نبودن وضعیت صرافی بزرگ FTX دانست. بیت‌کوین در این بازار نابسامان هیچ اقدامی برای بهبود قیمت خود نکرد.

در نمودار ساعتی، جفت بیت کوین در پی شروع یک روند نزولی به سطح مقاومتی ۱۸,۳۸۰ دلار رسیده است. با ادامه این روند، این جفت معاملاتی می‌تواند حتی تا سطوح حمایتی ۱۷,۵۰۰ و ۱۶,۸۰۰ دلاری نیز سقوط کند.

ریزش قیمت بیت‌کوین

روند کاهش قیمت بیت‌کوین، پس از سقوط آن به زیر سطح حمایتی ۲۰ هزار دلار تشدید شد. مشکلات FTX را می‌توان دلیل اصلی تشدید روند کاهشی و افزایش فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال دانست.

خرس‌های بازار توانستند قیمت بیت‌کوین را به زیر سطح حمایت کلیدی ۱۸,۵۰۰ دلار برسانند. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت این رمزارز حتی به زیر سطح ۱۸ هزار دلار نیز سقوط کرده است.

ضرر بیشتر برای بیت‌کوین در راه است؟

اگر قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۱۹ هزار دلاری نرسد، ممکن است روند نزولی جدیدی را از سر بگیرد. این قضیه می‌تواند برای سرمایه‌گذاران این رمزارز شدیدا مشکل‌ساز باشد.

سطح حمایتی اصلی بعدی تعیین شده برای بیت‌کوین منطقه ۱۷,۲۵۰ دلاری است. سقوط بیت‌کوین به زیر سطح حمایت ۱۷,۲۵۰ دلاری ممکن است موجب سرعت گرفتن روند نزولی شود. در این حالت، احتمال سقوط قیمت به ۱۶,۸۰۰ دلار نیز وجود دارد.

منیع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.