بیت کوین ۵۰ هزار دلاری، همزمان با رالی آلت‌ کوین‌ها

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری می‌شود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

بیت‌ کوین در روزهای اخیر با افزایش قیمت چشمگیری همراه بوده و به نظر می‌رسد به زودی مقاومت ۵۰ هزار دلاری را بشکند. اولین رمزارز بازار همچنان با قیمتی کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود،‌ اما در روزهای اخیر به این سطح قیمتی نزدیک شده است.

از روز شنبه ۳۰ مرداد، قیمت آلت‌ کوین‌ها رشد زیادی داشته و بیتکوین نیز به ۵۰ هزار دلار نزدیک‌تر شده است. با اینکه قیمت برترین رمزارز از نظر حجم بازار روز شنبه به ۴۹۵۰۰ دلار رسید، ولی با شروع اصلاح قیمت،‌ بیت کوین نتوانست کانال ۵۰ هزار دلاری عبور کند.

با شروع ماه آگوست، قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین رشد قابل توجهی داشته‌اند. بیت‌کوین در ۲۲ روز گذشته، ۲۰٪ رشد داشته و آلت‌ کوین‌ها نیز تغییراتی اساسی را تجربه کرده‌اند.

برخی از رمزارزها در مرداد ماه توانستند به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها برسند. از نظر تحلیل‌گران حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، ثبت رکورد جدید قیمتی برای رمزارزها بعد از یک رکود طولانی نشانه مثبتی است. تحلیل‌گران امیدوارند بیت‌کوین نیز به زودی رکود قیمتی جدیدی را ثبت کند.

 

نمودار قیمت بیت کوین

آلت‌ کوین‌ها بال درآورده‌اند

آلت‌ کوین‌ها در ۲۲ روز اخیر از اولین رمزارز بازار جلو زده‌اند و توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار ارزهای دیجیتال مشخص کنند. بیت کوین همچنان در سطح قیمتی ۴۹ هزار دلار دست و پا می‌زند و مقاومت ۵۰ هزار دلاری همچنان شکسته نشده است. آلت‌کوین‌ها در روزهای جمعه ۲۹ مرداد و شنبه ۳۰ مرداد سودآوری خوبی داشته‌اند و موقعیت مناسبی را به دست آورده‌اند. 

روز شنبه رمزارز اوالانچ (Avalanche) که آن را با نام اولانچ نیز می‌شناسند، رشد چشمگیری داشته و بیش از ۳۰٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است. این رمزارز در یک ماه اخیر نزدیک به ۴۰۰٪ رشد داشته و در ۷ روز گذشته حدود ۱۴۱٪ قیمت آن افزایش یافته است. اگرچه اوالانچ که با نماد AVAX شناخته می‌شود در روزهای اخیر مانند پرنده‌ای که بال‌هایش را گشوده به سمت افق‌های دور پرواز می‌کند،‌ ولی هنوز با بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها فاصله دارد. 

افزایش قیمت AVAX

سولانا (Solana) نیز در ۲۲ روز اخیر راهی طولانی را به سرعت طی کرده است. این رمزارز که با نماد SOL شناخته می‌شود، به تازگی قله‌های جدیدی را فتح کرده است. سولانا روز شنبه ۳۰ مرداد توانست به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها دست یابد. این دارایی دیجیتال روز ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد)‌ با ۸۱/۸۱ دلار به بالاترین قیمت عمر خود رسید. گفتنی است ارزش بازار سولانا به ۲۱/۶ میلیارد دلار رسیده است.

کاردانو (آدا) هم روز جمعه ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) توانست رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. بالاترین قیمت ADA در تمام زمان‌ها به ۲/۵۸ دلار رسیده است. پس از ثبت رکورد جدید قیمتی، کاردانو در یک روند اصلاح قیمت قرار گرفت و اکنون در کانال ۲/۵۰ دلاری معامله می‌شود. اتریوم، بایننس‌کوین، تتر و اکثر آلت‌کوین‌ها نیز در روزهای اخیر با تغییرات قیمتی زیادی روبه‌رو شده‌اند. 

پیش‌بینی می‌شود به زودی شاهد بیت کوین ۵۰ هزار دلاری خواهیم بود که خود تاثیر زیادی روی قیمت آلت‌کوین‌ها خواهد داشت.

 

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.