قیمت توکن BNB طی هفته گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد کرده است

رشد ۲۰ درصدی توکن BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۱

بازار ارزهای دیجیتال در حال رکود است، با این حال شاهد رشد ۲۰ درصدی توکن BNB در هفت روز گذشته بودیم. دلیل مشخصی برای این افزایش قیمت وجود ندارد، ولی این رشد را تا حدودی می‌توان به مشارکت بایننس با ایلان ماسک برای خرید توییتر ربط داد. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

بازار ارزهای دیجیتال این روزها در حال عقب نشینی است و وضعیت خوبی ندارد. با این حال در هفت روز گذشته ارزش BNB کوین بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر قیمت این توکن، حجم معاملات BNB کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته شدیدا افزایش یافته است. طبق داده‌ها، حجم معاملات روزانه BNB کوین به بیش از ۱/۱ میلیون دلار رسیده که این امر نشان‌دهنده‌ی افزایش ۹/۴۵ درصدی در حجم معاملات روزانه است.

در زمان نگارش این خبر، BNB کوین با قیمت ۳۴۹ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود که ۴/۷۴ درصد از روز گذشته بیشتر است. هیچ دلیل قطعی برای این افزایش ناگهانی قسمت BNB کوین وجود ندارد. با این حال دلیل افزایش BNB کوین را تا حدودی می‌توان به مشارکت شرکت بایننس با ایلان ماسک در خرید توییتر دانست.

بایننس و تصمیم آن برای خرید بانک در آینده نزدیک

در حالی که توکن BNB به لطف قرارداد توییتر روند صعودی جدیدی را آغاز کرده، به نظر می‌رسد شرکت مادر آن به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دیگر ادامه می‌دهد.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، بایننس ممکن است یک بانک را به لیست قراردادهای خود اضافه کند (این شرکت تصمیم به خرید این بانک دارد). معامله‌ای با این ماهیت، پتانسیل کاهش تنش بین رمزارزها و بانکداری سنتی را دارد.

Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس، اخیراً اعلام کرد که بایننس متمایل است بیش از یک میلیارد دلار برای خرید این بانک هزینه کند. ژائو هنوز به طور واضع اعلام نکرده که این صرافی ارز دیجیتال کدام بانک را برای خرید در نظر دارد.

رشد ۲۰ درصدی توکن BNB طی هفته گذشته

مشارکت BNB و GameFi

طبق گزارشات اخیر، زنجیره هوشمند بایننس بیش از هر پلتفرم دیگری در GameFi، بازی‌های بلاک‌چینی ایجاد کرده است. BNB اکنون ۳۶/۶% از بازار GameFi را در دست دارد و در تلاش است جایگاه خود را به عنوان تامین‌کننده برتر بازی‌های بلاک‌چین GameFi مستحکم کند.

از زمان عرضه GameFi کنونی، این عرصه گسترش فوق‌العاده‌ای داشته است. این نیز می‌تواند یکی از دلایل پیشرفت BNB کوین به حساب آید.

منبع: newsbtc

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.