رئیس بانک مرکزی انگلیس: با سرمایه گذاری در کریپتو، همه‌ی پول خود را از دست خواهید داد!

هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که سرمایه‌گذاران عرصه ارزهای دیجیتال، دارایی‌های خود را از دست خواهند داد. هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد ارزهای دیجیتال، باعث نگرانی کاربران شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اندرو بیلی (Andrew Bailey)، رئیس بانک انگلستان، پس از توقف ناگهانی برداشت‌ها توسط سلسیوس که یکی از وام‌دهندگان رمزارز در آمریکا است، درباره سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال هشدار داد. وی تاکید کرد که سرمایه‌گذاران باید آماده باشند تا تمام سرمایه‌ی خود را از دست بدهند.

هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد ارزهای دیجیتال پس از توقف برداشت از سلسیوس

روز دوشنبه، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان (BOE)، بار دیگر نگرانی‌های خود را در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به کمیته حساب‌های عمومی پارلمان بریتانیا (British parliament’s Public Accounts Committee) اعلام کرد. به نقل از رویترز، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چگونه نظارت و قانون‌گذاری قانون گذاران برای حمایت از مصرف‌کنندگان می‌تواند با برنامه دولت برای ارائه‌ی نوآوری‌ها مالی در تضاد باشد، گفت:

اگر می‌خواهید روی این دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کنید، سرمایه‌گذاری کنید، اما آماده باشید که تمام پول خود را از دست بدهید.

رئیس بانک مرکزی بریتانیا چندین بار در مورد این که بیت‌کوین ارزش ذاتی ندارد، هشدار داده است. وی همچنین گفت که بیت‌کوین نمی‌تواند به عنوان روشی برای پرداخت مورد استفاده قرار بگیرد. در همین حال، بانک انگلستان در ماه مارس اعلام کرد که دارایی‌های کریپتو ریسک سرمایه‌گذاری زیادی به همراه دارند.

منبع: bitcoin.com

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.