سقوط 13 درصدی کاردانو بعد از راه‌اندازی قرارداد هوشمند‌ Alonzo

سقوط قیمت کاردانو بعد از راه اندازی Alonzo
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

کاردانو، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های مبتنی بر بلاک‌چین محسوب می‌شود که بعد از ماه‌ها انتظار توانست، قرارداد هوشمند Alonzo را راه‌اندازی کند. انتظار می‌رفت ارز دیجیتال کاردانو بعد از این قرارداد، رشد قیمت داشته باشد اما سقوط قیمت کاردانو بعد از راه‌اندازی قرارداد هوشمند Alonzo همه را شوکه کرد. برای اطلاع از خبر سقوط قیمت کاردانو بعد از راه اندازی Alonzo با بیتستان همراه باشید.

بر اساس ساعت جهانی UTC، ارتقاء قرارداد هوشمند Alonzo در ساعت ۱۰:۴۴ شب انجام شد. این درحالی بود که مدیر عامل شرکت IOG، چارلز هوسکینسون، درحال برگزاری یک جشن بود و از Ploymarket می‌خواست تا ۵۰۰۰۰ دلار به خیریه‌ای که انتخاب کرده اهدا کند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

رشد قبل از راه اندازی و سقوط بعد از آن

چارلز هاسکینسون قبل از راه‌اندازی قرار داد هوشمند با هدف قرار دادن منتقدان توانست، منجر شود تا کاردانو (ADA) 17 درصد رشد و افزایش قیمت را داشته باشد. در حالی که رای‌ها ابتدا برای هاسکینسون و تیم او جمع می‌شد، اکنون بازار تمامی رای‌ها را به نفع خود کرده و توانسته قیمت ارز دیجیتال کاردانو را کاهش دهد.

سقوط قیمت کاردانو بعد از راه اندازی Alonzo

با وجود راه‌اندازی قرار داد هوشمند Alonzo که هیاهویی در بازار در رابطه با ارتقاء بلا‌ک‌چین ایجاد کرده بود، قیمت کاردانو بیش از ۱۳ درصد کاهش پیدا کرد. همچنین سولانا (SOL) و اولنچ (AVAX) ضررهای دو رقمی داشتند.

اما ارز دیجیتال پولکادات (DOT) موفق شد ضررهای ناشی از سولانا و اولنچ را با ۱۳ درصد افزایش قیمت از بین ببرد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.