فیلادلفیا درصدد ایجاد رمزارز اختصاصی خود با همکاری سیتی‌کوین است

راه اندازی ارز دیجیتال فیلادلفیا با همکاری سیتی‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شهردار شهر فیلادلفیای آمریکا اعلام کرده است که تیم و همکاران وی در شهرداری این شهر برای راه اندازی ارز دیجیتال فیلادلفیا با همکاری سیتی‌کوین اشتیاق زیادی از خود نشان دادند. به نظر می‌رسد که فیلادلفیا نیز قصد دارد دنباله رو شهرهایی مثل میامی و نیویورک باشد تا ارز دیجیتال اختصاصی خود را تولید کند.

فیلادلفیا در پیروی از میامی، آستین و شهر نیویورک قصد دارد تا با همکاری CityCoins، رمزارز اختصاصی خود را ایجاد و عرضه کند. Jim Kenney شهردار وقت فیلادلفیا، اعلام کرده است که اعضای تیم وی در شهرداری فیلادلفیا مشتاق هستند تا از پتانسیل CityCoins برای راه اندازی رمزارز اختصاصی این شهر و حل برخی مشکلات به وجود آمده، استفاده کنند.

مدیر ارشد اطلاعات Philly و مارک ویلر، حامی بیت‌کوین (BTC) گفته‌اند که Philly برای شروع همکاری با CityCoins آماده است.

راه اندازی ارز دیجیتال فیلادلفیا با همکاری سیتی‌کوین

CityCoinsچیست؟

CityCoins یک برنامه نرم افزاری در بلاک‌چین Stacks (STX) است که به دولت‌ها و اداره کنندگان شهری کمک می‌کند تا یک ارز دیجیتال منحصر به فرد ایجاد کنند. تراکنش‌های Stacks در شبکه بیت‌کوین انجام می‌شود.

نیویورک سیتی و میامی در حال حاضر از CityCoins برای ایجاد دارایی‌های دیجیتالی خود استفاده می‌کنند. در این پلتفرم، ۳۰ درصد از توکن‌های STX استخراج شده به کیف پول اختصاصی شهر ارسال می‌شوند تا به دلار تبدیل شده و در خزانه‌ی شهر قرار گیرند.

ویلر مصاحبه‌ای در ۱ فوریه داشت و اعلام کرد که شهر فیلادلفیا به طور جدی مشغول بررسی CityCoins است تا اطمینان حاصل کند که این همکاری با قوانین موجود در زمینه ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.

ویلر همچنین به نگرانی‌های زیست محیطی موجود اشاره کرد و گفت که CityCoins کاربران را ملزم می‌کند تا از دستگاه‌هایی برای استخراج ارز دیجیتال استفاده کنند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کنند.

در ماه نوامبر سال گذشته، ویلر اعلام کرده بود که فیلادلفیا در حال اضافه کردن فناوری بلاک‌چین به دولت شهر خود است. وی شهر میامی را به عنوان الهام بخش این امر (استفاده از بلاک‌چین در امور شهری) معرفی کرده بود.

اقدامات دیگر شهرهای آمریکا برای راه اندازی ارز اختصاصی خود:

میامی آگوست گذشته، MiamiCoin خود را با همکاری CityCoins راه‌اندازی کرد تا بتواند از این طریق سرمایه خوبی برای اجرایی شدن اهداف تعیین شده در جهت ارتقاء شهر جمع آوری کند. شهردار میامی، آقای Francis Suarez گفته بود که میامی‌کوین می‌تواند برای اخذ مالیات از ساکنین به کار گرفته شود.

شهر نیویورک هم NYCCoin خود را در نوامبر گذشته با مشارکت CityCoins راه اندازی کرد. همانند MiamiCoin، ماینرهای NYCCoin برای استخراج توکن‌های شهر، توکن STX و BTC دریافت می‌کنند.

شهر آستین تگزاس نیز با CityCoins وارد همکاری شده، اما عملیات استخراج هنوز آغاز نشده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.