رمزارز اختصاصی میامی راه‌اندازی می‌شود

میامی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

میامی که به عنوان یکی از شهرهای حامی رمزارزها شناخته می‌شود در تازه‌ترین اقدام خود به دنبال راه‌اندازی رمزارزی اختصاصی است. رمزارز اختصاصی شهر میامی که با نام میامی‌ کوین (MiamiCoin) شناخته خواهد شد، فردا ۱۳ مرداد ماه راه‌اندازی می‌شود.

میامی‌ کوین رمزارزی خواهد بود که اساسا برای سرمایه‌گذاری مردم میامی به وجود می‌آید. پیش‌بینی می‌شود با کاهش تقاضا برای استفاده از ارز فیات در شهر میامی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در این شهر اجرایی می‌‌شوند با رمزارز انجام خواهد گرفت. مسئولین این شهر آمریکایی در بیانیه‌ای از راه‌اندازی میامی کوین برای تغییر در ساختار سرمایه‌گذاری شهروندان میامی خبر داده‌اند.

ایده اصلی راه‌اندازی رمزارز اختصاصی برای یک شهر، بازگشت سرمایه به خزانه‌داری آن شهر است. طبق این ایده،‌ مردم در شهر میامی با خرید یا استخراج میامی کوین،‌ سرمایه‌های این شهر را حفظ می‌کنند.

میامی‌کوین اولین رمزارز اختصاصی یک شهر است. رمزارزهای اختصاصی شهرها پروژه‌ای است که امکان سرمایه‌گذاری در یک رمزارز را برای شهروندان یک شهر فراهم می‌کند. به عبارت بهتر، شهروندان یک شهر قادر به خرید توکن‌ خواهند بود. رمزارزهای اختصاصی شهرها که به سیتی‌کوینز (CityCoins) معروف هستند، می‌توانند قراردادهای هوشمند را در شبکه بیت‌کوین نمایان کنند.

کوین‌های شهری دولت‌های محلی را قادر می‌سازند تا به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین توکن جایزه دهند. گفته می‌شود یکی از اهداف مهم میامی‌کوین نیز پاداش به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین است.

وب‌سایت سیتی‌کوینز (CityCoins)‌ در این باره نوشته است: «‌میامی‌کوین یک جریان درآمدی بین رمزارزها را فراهم می‌کند و دارندگان بیت‌کوین را قادر می‌سازد تا توکن MIA$ را ذخیره کنند.»

میامی‌کوین همچنین می‌تواند توسط هر کسی در این شهر خریداری یا استخراج شود. در صورتی که این پروژه توسط مردم این شهر آمریکایی محبوب شود، سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی از آن درآمدزایی کنند؛ زیرا میامی‌ کوین توکنی است که به کاربران رمزارزی اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را قفل کنند و پاداش‌هایی که در سیستم شناور هستند را دریافت کنند.

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، یکی از سرمایه‌گذاران رمزارز در شهر میامی باور دارد که این شهر می‌تواند قطب تکنولوژی و استارتاپ‌های مربوط به ارزهای دیجیتال شود. این سرمایه‌گذار رمزارزی همچنین از ماینرهای چینی بیت‌کوین خواسته به فلوریدا مهاجرت کنند. این سرمایه‌گذار رمزارزی در گفتگو با فاکس بیزینس (Fox Business) گفت:‌ «شهر میامی می‌تواند میلیون‌‌ها دلار از میامی‌کوین دریافت کند. این توکن مانند بیت‌کوین و در یک پروتکل بلاک‌چینی است. به همین دلیل،‌ در هر زمانی که این رمزارز استخراج شود، درصدی از آن به شهر میامی می‌رود.»

به گفته وبسایت سیتی‌کوینز،‌ میامی‌کوین که به اختصار MIA نامیده می‌شود،‌ از فردا در صرافی‌های رمزارز قابل معامله خواهد بود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.