صرافی کوین‌بیس در سال ۲۰۲۲ به مدت ۴ هفته تعطیل خواهد شد! علت چیست؟

تعطیلی کوین بیس به مدت ۴ هفته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، صرافی بزرگ ارز دیجیتال آمریکا، کوین‌بیس اعلام کرده است که تقریبا کل شرکت در سال ۲۰۲۲ به مدت چهار هفته تعطیل خواهد بود تا کارکنان این شرکت بتوانند استراحت لازم را داشته باشند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق تعطیلی کوین بیس به مدت ۴ هفته مطلع شوید.

تعطیلی کوین بیس به مدت ۴ هفته

صرافی کوین‌بیس که یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در سطح جهان است به تازگی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ هر سه ماه یک هفته به کارمندان خود مرخصی می‌دهد تا پس از روزها و هفته‌های طولانی کار شدید فرصت استراحت داشته باشند.

ال جی بروک (L J Brock) مدیر ارشد منابع انسانی این صرافی روز دوشنبه با انتشار پستی در وبلاگ خود بیان کرد:

با توجه به شدت کار ما در طول سال، فکر می‌کنیم این بهترین راه برای اطمینان از پایداری سرعت در دراز مدت است. در سال ۲۰۲۲ تقریبا کل شرکت برای ۴ هفته تعطیل خواهد شد. در این فرصت کارمندان می‌توانند استراحت کنند.

همچنین او بیان کرد که کارمندان این صرافی محدود به هفته‌های کاری ۴۰ ساعته نیستند ممکن است ساعت‌های بیشتری کار کنند.

علاوه بر این او در پست وبلاگ منتشر شده نوشته است:

ما در سال ۲۰۲۰ متوجه شدیم که بسیاری از کارمندان به دلیل اینکه نمی‌خواهند همکاران آن‌ها به جای این افراد کار کنند یا به این دلیل که نمی‌خواهند از کار عقب بیفتند، زمان کافی برای استراحت را ندارند؛ بنابراین در سال ۲۰۲۰ یک هفته در پایان سال و در سال ۲۰۲۱ دو هفته تعطیلی را برنامه‌ریزی کردیم. نظرسنجی انجام شده نشان داد که این تعطیلی‌ها بسیار کارساز بودند.

او افزود:

چهار هفته تعطیلی امکان دارد برای شرکتی که در حال رشد است، بسیار زیاد باشد. اما با توجه به شدت کار ما در طول سال،ما فکر می‌کنیم این بهترین راه برای اطمینان از پایداری سرعت ما برای دراز مدت است.

این اعلامیه در زمانی منتشر شد که بیشتر کارمندان استعفا داده بودند. کوین تلگراف در سپتامبر گزارش داده بود که موقعیت‌های شغلی مربوط به کریپتو در سال ۲۰۲۱ افزایش می‌یابد.

در زمان شیوع بیماری کرونا، صرافی کوین‌بیس به کارمندان خود اجازه داد تا از خانه کار کنند. در ماه مه این صرافی اعلام کرد که قصد دارد دفتر مرکزی خود را در سانفرانسیسکو بسته و کارمندان این دفتر از راه دور کار کنند.

تعطیلی کوین بیس به مدت ۴ هفته

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.