دلیل نپذیرفتن رمزارز مونرو توسط صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۳۹۹

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل شرکت کوین بیس، دلایل حمایت نکردن این صرافی، از رمزارز خصوصی مونرو (XMR) در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد و توضیح داد که چه چیزی مانع پذیرش مونرو در لیست صرافی کوین بیس می‌باشد.

او اظهار داشته که شخصا دوست دارد این کریپتو را به لیست معاملات صرافی کوین بیس اضافه کند، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در زمینه ارزهای دیجیتال محرمانه مانند مونرو، قانون گذاران تصمیم گیرنده هستند.

در حالی ‌که کراکن (Kraken)، که در حوزه قضایی این صرافی فعالیت می‌کند، پذیرش رمزارز مونرو را مجاز دانسته است، آرمسترانگ اعتقاد دارد مشکل این است که قانون‌گذاران یک بیانیه و تصمیم قطعی را مشخص نمی‌کنند و گاهی یک قانون را مجاز و گاهی آن را غیر مجاز اعلام می‌کنند. وی در ادامه افزوده است که دردسرهایی که قانون گذاران ایجاد می‌کنند بخشی اجتناب‌ناپذیر از دنیای بیزینس می‌باشد، اما ترجیح آن‌ها بر این است که از این مشکلات جلوگیری کنند.

او اظهار داشت، با وجود این‌که صرافی کوین بیس نسبت به سایر رقبا ریسک‌پذیرتر است، اما در عین حال این کمپانی در مقایسه با سایر صرافی‌های رقیب ارزهای دیجیتال، محافظه‌کارتر می‌باشد:

من می‌خواهم ما شرکتی باشیم که در وهله اول، آزمایشِ گذشتِ زمان را پشت سربگذارد و به هیچ وجه اقداماتی ناگهانی انجام ندهد.

طبق گزارش ارائه شده توسط U.Today، صرافی کوین بیس پس از عقد قرارداد با سرویس درآمد داخلی (IRS)، سرویس مخفی ایالات متحده (USSS) و سایر آژانس های دولتی، و دادنِ امکان استفاده از ابزارهای نظارتی بلاک چین‌اش، خود را در یک موقعیت مشکل قرار داده است.

با وجود این‌که آرمسترانگ معتقد است اجازه دادن به افراد برای انجام معاملات به صورت ناشناس “بخش مهمی از آزادی” است اما

به کاربرانش هشدار داده است که در این پلتفرم، فرآیند تأیید هویت و احراز هویت(KYC / AML) صورت می‌گیرد؛ در نتیجه از آن‌ها خواست که فعالیت‌های ناقض قوانین انجام ندهند.

خرید بیتکوین آنلاین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.