نسخه بتا بازار NFT صرافی کوین‌بیس راه‌اندازی می‌شود

نسخه بتا بازار NFT صرافی کوین‌بیس راه‌اندازی می‌شود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: کوین‌بیس گلوبال، ماه‌ها پس از معرفی برنامه‌های خود برای راه‌اندازی بازار NFt، سرانجام از راه‌اندازی نسخه بتا بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خبر داد. پس از راه اندازی نسخه بتا بازار NFT صرافی کوین بیس، همه کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند، بلکه فقط افرادی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند، خواهند توانست از قابلیت‌های این بازار بهره مند شوند.

پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس سرانجام خبر از راه‌اندازی نسخه‌ی بتا بازار NFT خود داد. کوین‌بیس در کنفرانس مطبوعاتی نیز گفت که نسخه بتا فقط برای کاربرانی در دسترس خواهد بود که سال گذشته برای استفاده از این بازار ثبت نام باز کرده بودند و حالا در لیست انتظار هستند.

بازار NFT کوین‌بیس تنها با پشتیبانی از مجموعه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم مانند Doodles، Azuki ،World of Women (WoW) و Where My Vans Go راه‌اندازی می‌شود. همچنین برای مدت محدودی کارمزدی دریافت نخواهد شد.

استراتژی‌های کوین بیس برای رشد بازار NFT

کوین‌بیس بازار NFT خود را با آگاهی کامل بر این که پلتفرم‌های قویی مثل OpenSea ،Rarible و LooksRare در این حوزه حضور دارند، راه اندازی کرده است. بر همین اساس، کوین‌بیس بازار خود را به گونه‌ای ساخته که فقط محلی برای خرید و فروش NFT نباشد، بلکه به عنوان یک مرکز و پلتفرم معاملاتی کارآمد جهت ساختن یک جامعه هدفمند به کار گرفته شود.

سانچان ساکسنا (Sanchan Saxena) معاون محصول Coinbase Exchange گفت:

ما در حال ساختن بازاری هستیم که در آن می‌توانید NFT را بخرید و بفروشید، اما مهمتر از آن، می‌توانید مشارکت داشته باشید. شما می‌توانید با خالق آن NFT و مجموعه داران دیگر نیز تعامل کنید. این بخش مهمی از استراتژی ما است.

کوین‌بیس برای کاهش هزینه (گس) نیز اقداماتی انجام داده و با پروتکل 0x تمامی گزینه‌های موجود برای کاهش این هزینه‌ها را بررسی کرده است تا بتواند از این طریق نیز کاربران زیادی را جذب کند.

رشد پذیرش NFTها باعث شده تا پلتفرم‌های تجاری برتر مانند بایننس، FTX و OKCoin به این سمت نیز کشیده شوند و تجربه کسب کنند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.