کیف‌پول کوین‌بیس از NFTها پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی کیف پول کوین‌ بیس از NFTها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۰

در سال جاری NFTها بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفتند، به همین دلیل هم کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند تا پایان سال ۲۰۲۱، فروش NFTها تا ۱۸ میلیارد دلار نیز افزایش یابد. کوین‌بیس، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، نیز اعلام کرد افزونه مرورگر خود را آپدیت خواهد کرد، این آپدیت شامل پشتیبانی کیف پول کوین‌ بیس از NFTها و دسترسی به بازارهای NFTها مثل OpenSea خواهد بود. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی کیف پول کوین‌ بیس از NFTها

صرافی ارزهای دیجیتال، Coinbase در آخرین آپدیت‌ خود، اقدام به پشتیبانی از NFTها کرده است. انتظار می‌رود این ویژگی در افزونه صرافی کوین‌بیس در مرورگرها فعال شود.

این صرافی اعلام کرد که کیف پول کوین‌بیس به زودی از NFTها پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به مجموعه‌های خود دسترسی داشته باشند. کاربران در ادامه نیز به بازارهای NFT مثل OpenSea دسترسی خواهند داشت. کوین بیس برای عرضه این ویژگی تاریخ خاصی مشخص نکرده است اما کاربران برای دسترسی به آن باید افزونه مرورگر خود را آپدیت کنند.

در ماه‌های اخیر از هیجان NFTها کاسته شده ولی کلکسیون‌های دیجیتال یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ بود. کوین تلگراف تخمین می‌زند که فروش توکن‌های NFT در سال جاری به ۱۷٫۷ میلیارد دلار برسد. رکورد فروش هفتگی این توکن‌ها در اواخر آگوست، نزدیک به ۱٫۶ میلیارد دلار بود.

براساس داده‌های CoinMarketCap، صرافی کوین‌بیس در حال حاضر دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال است. بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، نیز خرید و فروش NFTها را پشتیبانی می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.