CoinMarketCap: ریپل یک رمزارز جعلی و غیر قابل اعتماد است!

اظهار نظر جنجالی CoinMarketCap در مورد جعلی بودن ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: کوین‌مارکت‌کپ در یک اقدام عجیب توییتی منتشر و ریپل را به عنوان یک ارز رمزنگاری جعلی توصیف کرد. در پی اظهار نظر جنجالی CoinMarketCap در مورد جعلی بودن ریپل، جامعه‌ی سرمایه‌گذاران ریپل نیز واکنش نشان دادند. کوین مارکت کپ پس از چند ساعت توییت خود را پاک کرد، اما کاربران همچنان به این توییت واکنش نشان می‌دهند و نظرات خود را بیان می‌کنند.

CMC) CoinMarketCap) توییتی را منتشر کرد که در آن از کاربران خواسته بود تا رمزارز جعلی را پیدا کنند. در این توییت از تصویر ارزهای ریپل، بیت‌کوین، اتریوم و BNB استفاده شده بود. این توییت چند ساعت پس از انتشار و واکنش بسیاری از کاربران حذف شد، اما اظهار نظر در مورد آن همچنان ادامه دارد.

اظهار نظر جنجالی CoinMarketCap در مورد جعلی بودن ریپل

CoinMarketCap معتقد است که رمزارز ریپل (XRP) جعلی و فریبکار است و کیفیت‌ها و استانداردهای لازم یک ارز دیجیتال واقعی را ندارد؛ چرا که توسط یک نهاد و مرجع مرکزی کنترل می‌شود. این پلتفرم همچنین گفت که اساس ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز بودن آن است و ریپل این گونه نیست.

واکنش جامعه‌ی کاربران ریپل به این اظهار نظر کوین مارکت‌کپ

این اظهار نظر خشم بسیاری از طرفداران XRP را برانگیخته، چرا که می‌گویند این پلتفرم به صورت تعصبی عمل کرده و با هدف ضربه زدن به این ارز دیجیتال چنین توییتی را منتشر کرده است.

جالب است بدانید که یکی از کاربران XRP به این موضوع اشاره کرد که CoinMarketCap بدون هیچ گونه هشدار و اعلام قبلی، آمار حجم تراکنش‌های XRP را دستکاری و حذف می‌کند.

اظهار نظر جنجالی CoinMarketCap در مورد جعلی بودن ریپل

همچنین کاربر دیگری اشاره کرد که این پلتفرم بیش از دو سال است که اطلاعات نادرست در مورد XRP منتشر می‌کند. کاربران ریپل به این واقعیت نیز اشاره کردند که Binance Holdings مالک CoinMarketCap است. همین مورد باعث شده تا کاربران زیادی جست و جو کنند که آیا BNB نیز غیر متمرکز است با خیر؟!

در مقابل برخی از سرمایه‌گذاران صنعت ارزهای دیجیتال نیز با استناد به پرونده‌ی جنجالی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) معتقدند که توییت CMC درست بوده است.

CoinMarketCap عذرخواهی کرد!

CoinMarketCap به دلیل انتشار چنین توییتی عذرخواهی کرد و گفت که این یک اشتباه بوده و به هیچ وجه در رابطه با شایستگی یک ارز دیجیتال و چنین مواردی اظهار نظر نمی‌کند.

اظهار نظر جنجالی CoinMarketCap در مورد جعلی بودن ریپل

CoinMarketCap در توییتی جداگانه توضیح داد که یکی از اعضای جدید تیم به اندازه کافی با سیاست ما در مورد اظهار نظر در مورد پروژه‌های دیگر آشنا نبود و اقدام به انتشار چنین توییتی کرده. هدف ما این است که بی‌طرف باشیم و اجازه دهیم الگوریتم‌ها صحبت کنند.

آیا XRP یک ارز دیجیتال واقعی است؟

اینکه XRP یک ارز دیجیتال واقعی است یا نه؟! موضوع نبرد حقوقی SEC و ریپل است. این دعوای حقوقی از 2 سال پیش (سال 2020) آغاز شده و تا به امروز نیز به یک نتیجه‌ی نهایی نرسیده است. SEC ادعا کرده که طبق تست Howey، رمزارز رپیل امن نیست، اما ریپل به شدت چنین استدلالی را رد می‌کند.

منبع: cryptoslate

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.