رشد ۱۷ درصدی قیمت COMP در ۲۴ ساعت گذشته سرمایه‌گذاران را غافلگیر کرد!

رشد ۱۷ درصدی قیمت COMP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: رمزارز COMP، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۷ درصد رشد کرده و با قیمت ۴۷/۹۳ دلار معامله می‌شود. این آلت‌کوین محبوب بازار، همچنین توانسته در نمودار روزانه، سطح EMA ۵۰ و ۲۰۰ روزه را هم بشکند. رشد ۱۷ درصدی قیمت COMP موجب شد که این ارز دیجیتال به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار نیز وارد شود.

رشد ۱۷ درصدی قیمت COMP

قیمت رمزارز کامپاند (COMP) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته و موفق شده در بازار آلت‌کوین‌ها، توجهات را به خود جلب کند. به دنبال این رشد، COMP موفق شد به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار راه یابد.

COMP، توکن بومی پروژه کامپاند در حال حاضر با قیمت ۴۷/۹۳ دلار معامله می‌شود. طبق داده‌های موجود، قیمت این رمزارز در یک هفته‌ی گذشته نیز، بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است.

رشد ۱۷ درصدی قیمت COMP

سطح متحرک نمایی متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه نیز شکسته شده که نشان می‌دهد گاوها کنترل بیشتری بر بازار پیدا کرده‌اند و در حال بالا بردن قیمت هستند.

قیمت این رمزارز به سطح ۵۰ دلار نزدیک شده که یک مقاومت به شدت مهم و حیاتی محسوب می‌شود. در صورت شکسته شدن این مقاومت، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت شدیدی در کوتاه مدت داشته باشیم.

همچنین تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته نیز نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیش از ۱۷۸ میلیون دلار دارایی وارد بازار این رمزارز شده که نسبت به روز گذشته، ۴۶۲.۵۳ درصد بیشتر است.

منبع: thecoinrepublic

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.