صرافی Coinify مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرد

اعطای مجوز فعالیت به صرافی Coinify در ایتالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از اعطای مجوز فعالیت به صرافی Coinify در ایتالیا می‌دهند. کاربران ایتالیایی اکنون می‌توانند از خدمات پرداخت و سایر خدمات این صرافی بهره‌مند شوند. Coinify یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در دانمارک است.

اعطای مجوز فعالیت به صرافی Coinify در ایتالیا

Coinify، صرافی ارز دیجیتال مستقر در دانمارک اعلام کرد که مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرده است. طبق گفته این صرافی، درخواست برای فعالیت در ایتالیا توسط سازمان نظارتی این کشور در ۱۲ اوت تایید شده بود.

اکنون کاربران ایتالیایی می‌توانند از خدمات پرداخت این صرافی بهره‌مند شده و همچنین معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

گفتنی است که این پلتفرم آنلاین تا کنون در ۱۸۰ کشور مجوز فعالیت دریافت کرده است. در ماه فوریه وزارت اقتصاد و دارایی ایتالیا قانون جدیدی را اعلام کرد که بر اساس آن هر صرافی که قصد فعالیت در ایتالیا را دارد باید در OAM (یک سازمان تنظیم کننده مالی در ایتالیا) ثبت نام کند.

تاکنون چندین صرافی بزرگ در OAM ثبت نام کرده‌اند. گفتنی است که مقامات ایتالیایی اعلام کرده‌اند که این کشور استقبال زیادی از فعالیت صرافی‌ها در این کشور می‌کند، چرا که بازار ارزهای دیجیتال توانسته رکود اخیر خود را پشت سر بگذارد.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.