همکاری صرافی bingbon و تریدینگ ویو آغاز شد

همکاری صرافی bingbon و تریدینگ ویو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

صرافی‌ها امروزه به عنوان یک مکان مطمئن و مهم جهت تبدیل رمز ارزها به پول نقد و همچنین خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شوند و با پیشرفت روز افزون بازار رمز ارزها، این صرافی‌ها نیز امکانات و خدمات گسترده تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. یکی از صرافی‌هایی که هم اعتبار و هم کاربران زیادی دارد، صرافی bingbon نام دارند. طبق جدیدترین گفته‌های دو طرف صرافی bingbon و تریدینگ ویو همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند. برای مطالعه جزئیات بیشتر در رابطه با همکاری bingbon و تریدینگ ویو، با بیتستان تا انتها همراه باشید.

پلت فرم معاملاتی رمزنگاری پیشرفته یعنی Bingbon اعلام کرد که در پلت فرم تجزیه و تحلیل آماری TradingView ادغام می‌شود. با این اقدام، این شرکت (Bingbon) دسترسی مستقیم به خدمات خود را مستقیماً از وب سایت یا نرم افزار موبایلی TradingView در اختیار کاربران و افراد متقاضی خواهد گذاشت.

جالب است بدانید که پلت فرم تجزیه و تحلیل آماری TradingView روزانه بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد. از این پس، Bingboin از طریق فناوری API در پلت فرم وب ادغام شده و می‌تواند به ۳۰ میلیون کاربر بالقوه تریدینگ ویو دسترسی داشته باشد. همکاری صرافی bingbon و تریدینگ ویو باعث خواهد شد که خرید و فروش رمز ارزها بین کاربران هر دو این صرافی‌ها با سهولت بیشتری انجام گیرد و حالت منسجم‌تری داشته باشد.

کاربران پلت فرم Bingboin می‌توانند معاملات خود را مستقیماً از وب سایت TradingView انجام دهند. برای این کار کافی است که حساب خود را فعال یا اگر حسابی ندارید، حساب تازه‌ای ایجاد کنید و سپس از طریق وب به کارگزاری متصل شوید. ادغام Bingbon در تریدینگ ویو به کاربران هر دو وب سایت اجازه خواهد داد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برقراری چنین بازاری بین کاربران زیاد، باعث ایجاد یک جامعه قوی و همفکر خواهد شد.

همکاری صرافی bingbon و تریدینگ ویو

نتیجه این همکاری چه خواهد بود؟

مشارکت بینگ بون با TradingView، فرصت‌های بی شماری را برای کاربران Bingbon ایجاد کرده و از طریق ساده سازی فرایند معاملات برای مبتدیان، تجربه کاربری را بهبود خواهد بخشید.

ادغام bingbon و تریدینگ ویو به این معنی است که کاربران می‌توانند سفارشات را مستقیماً در نمودارهایی که تریدینگ ویو ارائه می‌کند، باز کنند.

همچنین ادغام Bingbon با TradingView باعث خواهد شد تا یک جامعه شفاف ایجاد شده و بر اساس اعتماد و پشتیبانی دو جانبه هر دو طرف، کاربران با احساس امنیت بیشتری فعالیت‌ها و معاملات خود را انجام دهند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “همکاری صرافی bingbon و تریدینگ ویو آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.