پلتفرم Cove Markets به صرافی رابین هود متصل می‌شود!

همکاری Cove Markets با رابین هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۰

پلتفرم Cove Markets همکاری خود با صرافی رابین هود را آغاز خواهد کرد. پلتفرم Cove Markets، یک پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. این پلتفرم با 7 صرافی دیگر نیز همکاری می‌کند. برای بررسی بیشتر خبر همکاری Cove Markets با رابین هود با بیتستان همراه باشید.

همکاری Cove Markets با رابین هود

Cove Markets به کاربران این امکان را می‌دهد تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را از بین چندین صرافی متمرکز متصل به این پلتفرم انجام دهند. همچنین سرمایه‌گذاران می‌توانند سرمایه‌های خود را در این پلتفرم مدیریت کنند.

این پلتفرم به تازگی همکاری خود را با صرافی رابین هود شروع کرده است. کاربران Cove Markets می‌توانند بیش از 50 نوع ارز دیجیتال را از بین 7 صرافی متصل به این پلتفرم، خرید و فروش کنند. نمونه‌هایی از این 7 صرافی عبارت‌اند از: Coinbase Pro ،Kraken و Bitfinex و غیره.

اسکات نادسن، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Cove Markets گفت :

ما Cove Markets را 3 سال پیش شروع کردیم تا به سرمایه‌گذاران کمک کنیم از تجربه سرمایه‌گذاری خود بیشترین بهره را ببرند.

کریستین براون، مدیرعامل صرافی رابین هود نیز در مورد این همکاری اظهار کرد:

تجربه فراوان تیم Cove Markets در اجرای معاملات و زیرساخت‌های بازار کریپتو به ما کمک خواهد کرد تا قابلیت‌های معاملاتی قدرتمندی ایجاد کنیم. این همکاری باعث می‌شود ما بهترین‌ها را در این بازار رقابتی برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.

رابین هود در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی ارزهای دیجیتال داشته است. روز قبل، این صرافی برای ارائه داده‌ها و ابزارهایی برای کیف‌پول بومی خود با شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis اعلام همکاری کرد.

با این حال سرمایه‌گذاران سهام این شرکت سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند. چراکه ارزش این سهام از بالاترین ارزش خود در ماه اوت، نزدیک به 70 درصد کاهش یافته است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.