ارزش سهام صرافی بکت (Bakkt) به پایین‌ترین حد خود رسید

سقوط 90 درصدی سهام صرافی Bakkt
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۰

پروژه بکت (Bakkt) در سال ۲۰۱۸ با هدف توسعه قراردادهای آتی بیت‌کوین و ارائه خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال تاسیس شد. این شرکت با شرکت‌های متعددی مانند استارباکس و مستر کارت همکاری می‌کند، اما اخیرا ارزش سهام بکت به پایین‌ترین حد خود رسیده است. آماری به تازگی منتشر شده است که نشان دهنده‌ی سقوط ۹۰ درصدی سهام صرافی Bakkt است. با بیتستان همراه باشید.

سقوط ۹۰ درصدی سهام صرافی Bakkt

براساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام بکت (Bakkt) به پایین‌ترین حد خود رسیده است. Bakkt بعد از رسیدن به بالاترین قیمت خود در ماه اکتبر، ۱۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است.

این پلتفرم که بیشتر سهام آن متعلق به Intercontinental Exchange است، بعد از یک قرارداد اسپک ۲٫۱ میلیون دلاری معاملات خود را آغاز کرد. چند هفته پس از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش سهام Bakkt نیز به ۵۰٫۸۰ دلار رسید که ارزش بازار آن را به ۱۱ میلیارد دلار رساند.

به دلیل ضررها و آشفتگی بازار، سهم Bakkt به طور پیوسته کاهش یافته و سرمایه‌گذاران را تحت فشار قرار داده است. ارزش بازار این صرافی برای اولین بار در این هفته به زیر ۱ میلیارد دلار رسید.

شرکت Bakkt سال ۲۰۱۸ در شهر آلفارتای ایالت جورجیا با ریاست کلی لوفلر (Kelly Loeffler) و با هدف توسعه قراردادهای آتی بیت‌کوین و ارائه خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران آغاز به کار کرد. لوفلر در سال ۲۰۱۹ سناتور ایالت جورجیا شد و شرکت را ترک نمود.

بکت در ابتدا با شتاب زیادی در حال حرکت بود. این شرکت در جهت تلاش برای ارائه خدمات و محصولات بهتر در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، با شرکت‌های مختلفی همکاری خود را آغاز کرد.

Bakkt ابتدا با شرکت Fiserv و Mastercard برای تحقق این هدف همکاری کرد. سپس با Starbucks و Apple Pay شریک شد. به دلیل هزینه‌های بالا و برای جذب کاربران و شرکای جدید، بکت (Bakkt) در سه ماهه سوم زیان خالص بیشتری را متحمل شد.

منبع: bnnbloomberg

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.