چند درصد از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال تمامی دارایی‌های خود را فروخته‌اند؟

آمار فروش دارایی‌ها توسط سرمایه گذاران بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس نظرسنجی منتشر شده، سرمایه گذاران ثروتمند و بزرگ با وجود افت بازار کریپتو به مراتب کمتر احتمال دارد که دارایی‌های خود را بفروشند! آمار فروش دارایی‌ها توسط سرمایه گذاران بزرگ نشان می‌دهد که حدود ۵۴ درصد از سرمایه‌گذاران در چند ماه اخیر رمزارزهای خود را نفروخته‌اند.

آمار فروش دارایی‌ها توسط سرمایه گذاران بزرگ

بر اساس گزارش جدیدی که توسط پلتفرم CivicScience منتشر شده، حدود ۵۴ درصد از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، دارایی‌های خود را در چند ماه گذشته نفروخته‌اند. این آمار نشان می‌دهد که تنها یک چهارم سرمایه گذاران تقریبا تمام و ۲۰ درصد نیز مقداری کمی از دارایی‌هایشان را فروخته‌اند.

آمار فروش دارایی‌ها توسط سرمایه گذاران بزرگ

جای تعجب نیست که رابطه مستقیمی بین درآمد فرد و توانایی فرد برای نگه داشتن ذخایر ارز دیجیتال وجود دارد. آن دسته از سرمایه گذارانی که بیش از ۱۵۰,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند، معمولاً به بازار رمزارزها وفادارتر بودند و تقریبا ۷۰ درصدشان در چند ماه اخیر رمزارزی به فروش نرسانده‌اند.

برعکس، اکثر کسانی که درآمد سالانه آنها زیر ۵۰,۰۰۰ دلار است، تمام یا حداقل برخی از دارایی‌های خود را فروخته‌اند.

همچنین درصد کسانی که نوسانات بازار بر روی تصمیمشان مبنی بر سرمایه‌گذاری در رمزارزها تاثیر گذاشته، از ۵۴ درصد در ژانویه به ۵۸ درصد در جولای افزایش یافته است. این امر نشان می‌دهد که سقوط اخیر بازار موجب شده تا جذابیت سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها کاهش پیدا کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.