حجم معاملات CryptoPunks تا 371 درصد افزایش یافت

افزایش ۳۷۱ درصدی حجم معاملات CryptoPunks
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

افزایش ۳۷۱ درصدی حجم معاملات CryptoPunks باعث خوش‌بین‌تر شدن سرمایه‌گذاران به بازار NFT شده و ممکن است باعث احیای این بازار در هفته‌های آینده شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که NFTها یکی از دلایل نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد پتانسیل سودآوری پروژه‌های جدید ارزهای دیجیتال هستند. برای خواند جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ۳۷۱ درصدی حجم معاملات CryptoPunks

بر اساس گزارش Wu Blockchain، حجم معاملات ۲۴ ساعته کریپتوپانکز با ۳۷۱ درصد افزایش به ۳٫۹۸ میلیون دلار رسیده است. همچنین قیمت کف این مجموعه‌ی NFT تا ۵۳٫۸ ETH افزایش یافته و ارزش بازار CryptoPunks به سطح ۱٫۶۷ میلیارد دلار رسیده.

بالاترین قیمت NFT فروخته شده‌ی این مجموعه در ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۱۵۵ ETH یا ۳۲۳,۱۶۳ دلار است. چنین معامله‌ای نشان دهنده اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به پروژه‌ی کریپتوپانکز است.

در حالی که ارزش بازار کل CryptoPunks ثابت است، حجم معاملات از نوامبر ۲۰۲۱ تا اواسط می ۲۰۲۲ کاهش یافته. کاهش حجم معاملات نشان‌دهنده علاقه کمتر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به NFTها است.

افزایش ۳۷۱ درصدی حجم معاملات CryptoPunks

وضعیت اخیر بازار NFTها

شرایط هفته‌های گذشته باعث نگرانی شدید سرمایه‌گذاران در مورد پایداری حوزه‌ی NFT و به خصوص CryptoPunk شده بود. فروش CryptoPunk #273 به قیمت ۱۳۹۰۰۰ دلار در مقایسه با قیمت ۱ میلیون دلاری آن، باعث شد بسیاری از کارشناسان به این نتیجه برسند که احتمال سقوط مجموعه‌های اصلی NFT و سوق پیدا کردن سرمایه‌گذاران به گزینه‌های دیگر بازار، بیشتر شده است.

با توجه به دو دلیل زیر این نظریه قابل رد بود:

  • قیمت اتریوم در چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته و این به این معنی است که تغییر در ارزش توکن‌های NFT مجموعه‌ی CryptoPunks را تا حد زیادی می‌توانیم به افزایش نوسانات ارزهای دیجیتال اصلی نسبت دهیم.
  • در حالی که برخی از توکن‌های NFT بسیار کمتر از قیمت اولیه خود فروخته شدند، ارزش کلی مجموعه NFT همانطور که در بالا نشان داده شد ثابت ماند.
وضعیت اخیر بازار NFTها

هفته گذشته با فعالیت رو به رشد بازار NFTها، کاربران به ۳ دسته تقسیم شدند:

  • هولدرها، وضعیت را فرصت دیده و توکن‌های بیشتری ذخیره می‌کنند.
  • خریداران، به دلیل نبود گزینه‌های خرید بهتر در بازار تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری فعال در این حوزه دارند.
  • فروشندگان، فعال‌تر از دو دسته قبل هستند زیرا قیمت‌های رو به رشد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سود کوتاه مدت کسب کنند.

چنین روندی ممکن است در هفته‌های بعدی به موقعیت رو به رشد بخش NFT در بازار ارزهای دیجیتال کمک کند.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.