نگاهی به بازار رمزارزها (شنبه ۶ شهریور)

نگاهی به بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۰

بازار رمزارزها امروز شنبه ۶ شهریور (۲۸ آگوست)، رشد اکثر ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته از ۲/۰۴ تریلیون دلار به ۲/۱۳ تریلیون دلار رسیده است که رشد ۴/۶۴ درصدی را نشان می‌دهد. قیمت بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت اخیر ۳/۸۱٪ رشد داشته و به ۴۸۹۲۵ دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات رمزارزی در مدت مشابه با ۴/۶۴٪ افزایش، ۲۸۹/۰۷ میلیارد دلار شده است.

نگاهی به بازار

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته رشد سریعی داشته و براساس پیش‌بینی‌ها این بازار سبز تا آخر هفته ادامه خواهد یافت. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیت‌کوین روز دوم سپتامبر (۱۰ شهریور)‌ بار دیگر به ۵۰ هزار دلار خواهد رسید و این مسیر افزایش قیمت تا هفت روز آینده ادامه خواهد یافت.

اتریوم نیز در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۴۱٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است. حجم بازار اتر در مدت مشابه به ۳۸۱/۲۸ میلیارد دلار رسیده و به نظر می‌رسد که افزایش قیمت این رمزارز همچنان ادامه یابد.

با وجود رشد بازار رمزارزها در یک روز اخیر، تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که بازار خرسی است و ۵۷٪ از کوین‌ها ارزش خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده‌اند.

۱۰ رمزارز برتر

برندگان امروز

 

ای‌کش (eCash) با ۴۸/۶۸٪ افزایش قیمت در ۲۴ ساعت اخیر، بزرگترین برنده بازار رمزارزها در میان ۲۰۰ رمزارز برتر کوین‌مارکت‌کپ شده است. پس از ای‌کش، رمزارزهایی چون کلو (Celo)، سیف‌مون (SafeMoon)، آرویو (Arweave) و بیت‌کوین‌کش (Bitcoin Cash ABC) بیشترین افزایش قیمت را در ۲۴ ساعت اخیر داشته‌اند.

رمزارزهایی با بیشترین افزایش قیمت روزانه

بازندگان امروز

 

در میان ۲۰۰ رمزارز برتر سایت کوین‌مارکت‌کپ، توکن وویاگر (Voyager Token)، پیک‌دیفای (PEAKDEFI)، جنوسیس (Gnosis)، مدیبلوک ( Medibloc) و تریب (Tribe) بیشترین کاهش قیمت را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

رمزارزهایی با بیشترین کاهش قیمت روزانه

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.