کشف و مصادره ۱۶۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال در تهران

کشف ۱۶۲ مزرعه ارز دیجیتال در تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

خبر کشف ۱۶۲ مزرعه ارز دیجیتال در تهران به نقل از سرپرست شرکت توزیع نیرو تهران بزرگ: ۱۶۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال از ابتدای امسال تاکنون در پایتخت کشف و جمع‌آوری شده است. برای خواندن ادامه این خبر با بیتستان همراه باشید.

کامبیز ناظریان، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، یکی از مهمترین وظایف بازرسان این شرکت را شناسایی و برخورد با هر گونه قانون‌شکنی و سو استفاده از شبکه برق رسانی اعلام کرد. یکی از مثال‌های سو استفاده گران از این شبکه، بهره برداران غیر مجاز، از مزارع استخراج ارز دیجیتالی هستند. وی در ادامه گفت:

با همکاری شهروندان و تلاش نیروهای بازرسی این شرکت، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۲ مزرعه غیرمجاز در پایتخت، کشف و با همراهی مراجع قضایی و انتظامی جمع‌آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد:

در برخورد با مزارع غیرمجاز رمز ارز هیچ تفاوتی بین مشترکان وجود ندارد و هر شخص حقیقی و حقوقی که بدون اخذ مجوزهای تعیین شده اقدام به بهره‌برداری از شبکه توزیع برق شهری به منظور استخراج ارز دیجیتال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد

اظهارات مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق

از طرف دیگر کاظم دهقان، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در نشستی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی به بحث در راستای برخورد با متخلفان این حوزه پرداخت. وی خبر از برگزاری ۶ مرحله مانور ضربتی جمع‌آوری مزرعه‌های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرهای غیر مجاز خبر داد. وی در ادامه بیان کرد:

در این زمینه همکاری مناسبی بین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و مراجع قضایی و انتظامی وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد:

از شهروندان تهرانی درخواست داریم که در صورت اطلاع از وجود مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، موضوع را از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی توانیر، در بخش سمات ثبت کرده و در صورت صحت اطلاعات از پاداش‌های تعیین شده بهره‌مند شوند.

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.